Auteur Topic: Eco-Bird  (gelezen 46138 keer)

fkbmac

• Gast
Re: Eco-Bird
« Reactie #495 Gepost op: oktober 26, 2006, 01:04:10 am »
Eco-bird kan men heel goed in de diepvries bewaren en er elke dag een portie uitscheppen.

Altijd (diepvries-) vers, dan hebben ongedierten geen tijd zich te ontwikkelen.

Met dit soort pelletvoer waar geen conserveringsmiddelen in zitten loopt men natuurlijk altijd risico dat er ongedierte in kan komen.
In ieder geval een goede zaak dat Eco-Bird zonder morren direct de correcte sevice heeft verleend.

Overigens onze Mac blijft moeite houden met het eten van Eco-bird. Maar ja het is sowieso een moeilijke eter... zaadjes wil hij ook al niet. (wel zonnenbloempitten)

Mac krijgt met pijn en moeite 14 gram Eco-bird per dag naar binnen, pas daarna krijgt hij die dingen die hij lekker vindt... te weten, noten, pannenkoekje, groenten en fruit.

Ik heb ook Happy-Bird, dat eet hij iets makkelijker... maar het houdt ook niet over.

groet

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #496 Gepost op: oktober 26, 2006, 09:13:40 am »
Hier ook hoor, Eco wordt alleen gegeten als er niets anders is en ze hongerig wordt, terwijl Harrisosns erin gaat als koek! Ik neem dan ook tegenwoordig van die kleine bakjes, die ze in de winkel verkopen! ;)

briandylan

• Gast
« Reactie #497 Gepost op: oktober 26, 2006, 12:26:26 pm »

In ieder geval een goede zaak dat Eco-Bird zonder morren direct de correcte sevice heeft verleend.

Lijkt mij niet meer dan normaal hoor.Kreeg het net binnen en was mijn eerste bestelling daar dus willen ze klanten houden moet je dit zeer zeker vergoeden.

abthijs

• Gast
« Reactie #498 Gepost op: november 13, 2006, 09:49:11 am »
Mijn ervaring met  >:D ecobird weg ermee  >:D Ik gebruik nu senic met daarbij een goede zaadmengsel Nature Balance en mijn grijsjes zijn nu en een top conditie wat ik bij  >:D ecobird niet kon zeggen de veren waren dof smerige ontlasting dus nooit geen ecobird meer.Wat ik nog het ergste vind van deze merk dat  >:D dat ze op alle beurzen zijn te vinden met een zeer agresiefe verkoper . P.s ze verkopen ook baby's op deze beurzen  >:D Ecobird heeft voor mij goed de sfeer verpest.

old john

• Gast
« Reactie #499 Gepost op: november 13, 2006, 19:48:33 pm »
mijn vogels krijgen het nu bijna een jaar en ik moet zeggen het wordt door allemaal goed gegeten en heb met geen enkele problemen wat de ontlasting betreft niet met de grijze of amezone's en edels en rose's niet maar ze krijgen wel allemaal de pellet die voor hun zoort is afgesteld dus de edels eco fruit de grijze  eco african en de rose eco breeder en het verenkleed glaans als nooit tevoren

groetjes jan

Cosch

• Gast
« Reactie #500 Gepost op: november 13, 2006, 21:58:17 pm »
Ik blijf het gek vinden die tegenstrijdige verhalen.
Ik heb dezelfde ervaring als abthijs.

En jij en Frank hebben weer hele goede ervaring met Eco.
Begrijp er nog steeds niks van!

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #501 Gepost op: november 14, 2006, 09:17:44 am »
Ik heb Sjakko sinds een paar dagen ook weer alleen op de Eco, de H. zijn op. Maar het gaat eigenlijk prima. Geen bijzonderheden aan de poep. Ik geef wel maar de helft van wat ze nodig zouden hebben en dan daarbij ExtraVital, groente, fruit of palmnoten! ;)

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #502 Gepost op: november 19, 2006, 12:32:31 pm »
Sjakko heeft dus nu ongeveer sinds een week alleen de Ecobird en... gisteren liet ie een flets vallen en... stínken, getver.. :(

Cosch

• Gast
« Reactie #503 Gepost op: november 19, 2006, 12:36:00 pm »
Ohh ik word al weer misselijk als ik er aan denk!
Toen Coco en Japie beide tegelijk zo'n flats lieten vallen! Zooo  :o dat was zoo smerig!

chantal

• Gast
« Reactie #504 Gepost op: juni 04, 2007, 13:11:14 pm »
Heeft iemand enig idee waar de ecobird pellets nog te krijgen zijn? We zijn nu al bij de vogelkelder, Dennis en Dieca geweest maar iedereen heeft nu zijn eigen merk!! Ik snap er werkelijk niks van en ik durf chico ook niet ineens over te zetten op wat anders. iemand tips? Nutribird is wel volop te krijgen zal ik daar dan naar overstappen?
« Laatst bewerkt op: juni 04, 2007, 13:17:12 pm door chantal »

Offline papadoc

• NOP Sponsor
  • Pas uitgevlogen
  • Geslacht: Man
  • Isis is 6 jaar
« Reactie #505 Gepost op: juni 04, 2007, 13:19:35 pm »
lorreco schijnt ze nog te hebben http://www.lorreco.nl/ecobird_pellet.html ,maar ja heb je wel verzend kosten  :angry:

of hier http://www.eco-bird.com/   waar boven een bedrag geen verzend kosten zijn  :)
« Laatst bewerkt op: juni 04, 2007, 13:23:10 pm door papadoc »

Offline Lejah

• Super Parrot
« Reactie #506 Gepost op: juni 04, 2007, 13:22:42 pm »
Kan je ze niet meer online bestellen dan? Heb ik iets gemist?
www.eco-bird.com

chantal

• Gast
« Reactie #507 Gepost op: juni 04, 2007, 13:26:13 pm »
Jawel hoor maar ik had ze eigenlijk met spoed nodig omdat ik echt nog maar voor 1 dag heb. Ik wist niet dat het zo moeilijk zou zijn. En van Dieca had ik het zeker niet verwacht. Hij is degene die ons ecobird adviseerde en dan gaat hij verder met eigen merk :angry:

Offline Lejah

• Super Parrot
« Reactie #508 Gepost op: juni 04, 2007, 13:36:38 pm »
Als je ze nu besteld, heb je ze donderdag in huis.
Moet ie een paar daagjes verwend worden met alleen zaadmix. ;)

Pim

• Gast
« Reactie #509 Gepost op: juni 04, 2007, 16:14:38 pm »
Ne eik ben het met je eens. Je kan niet van de enne op de andere dag wat anders geven. Hopen dat je het snel in huis hebt. Ik raad Lorre&Co aan!! ;)