Auteur Topic: Eco-Bird  (gelezen 46453 keer)

Cosch

• Gast
Re: Eco-Bird
« Reactie #195 Gepost op: december 06, 2005, 11:29:44 am »
Heb hem al zo vaak moeten toepassen Frank,  dat ik wel bij je in dienst kan komen!  ::)
 ;D

Gr Corina

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #196 Gepost op: december 06, 2005, 20:54:33 pm »
ach, soms is eigewijs zijn best goed toch  :P

Wickingh

• Gast
« Reactie #197 Gepost op: december 06, 2005, 22:46:15 pm »
ach, soms is eigewijs zijn best goed toch  :P

Vandaar dat ik daar kampioen in ben  :) ,

mvg Frank

Cosch

• Gast
« Reactie #198 Gepost op: december 16, 2005, 21:02:16 pm »
Ondertussen word Eco bird hier goed gegeten. Ook ik merk dat Coco meer drinkt dan normaal!
Vanmiddag wilde hij weer niet eten, dus ik dacht wat is er nou weer aan de hand. Bleek dat hij had zitten badderen in zn drinkbakje en waren dus de ecobrokken ook nat geworden. Dat hoefde meneer niet!
Verder gaat het hartstikke goed. Hij vind duidelijk Harrisons veel lekkerder, maar ja!

Gr Corina

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
« Reactie #199 Gepost op: december 16, 2005, 21:34:38 pm »
Ja hier ook. Ze kregen bij Rianne gemengd omdat zij nog wat Harrisons overhad. En dan wel ineens graag Harrisons eten  :CENS voorheen ook liever niet, dus zo blijft er altijd wel wat.

Ik merk echt al verschil, Alphie ziet er veel beter uit, Pino haar veren op haar buikje groeit veel mooier dicht nu en mijn vogels zijn nu in de rui en komen er mooi uit. En Lizzy die nooit pellets kreeg ziet er steeds mooier uit.
Dus Eco-bird mag blijven!

amacera de pera

• Gast
« Reactie #200 Gepost op: december 16, 2005, 21:35:52 pm »
iik had van de zomer z'n bak van wat zit daar in twe en halve kilo of zo iets ,aar de dames hier wilde het niet eten van alles geprobeerd na twee dagen echt niet eten  maar dan oo kecht  niets anders gehad hep ik ze weer hun oude eten gegeven drie weken gewacht nog eens geprobeerd en weer twee dagen alleen eco-bird gegeven eten ho maar ze zij ook toen weer terug  gegaan naar de nitrybird  tot vandaag .
ik heb ze bij voorbaad gisteren al  een beetje minder eten gegeven om dat ik ze vandaag harrison ging geven en wat denk je eten ze de hele bak leeg  alleen JP-tje nam maar een paar hapjes met een beetje appelmoes er door maar ook dat vind ikal knap van haar , ik wil haar nog niet zo heel streng dwingen omdat haar gewicgt nog niet zo hoog is maar ik hoop wel dat ze steeds iets meer gaat nemen  het is haar eerste eten smorgens ,ik hoop datzedan ook de meeste trek heeft

gr Ann

Cosch

• Gast
« Reactie #201 Gepost op: december 16, 2005, 21:37:32 pm »
Ik kan me vergissen hoor maar Coco lijkt ook (nog) levendiger!
Dus heel veel energie!

Maar hij is ook erg blij als ik thuis ben. De laatste tijd ben ik niet zo heel veel thuis. Hij lijkt extra vrolijk als hij me weer ziet!

Gr Corina

old john

• Gast
« Reactie #202 Gepost op: december 17, 2005, 10:32:49 am »
wij hadden ons koppel ros

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #203 Gepost op: december 17, 2005, 11:29:07 am »
 ;D

BirdmAster

• Gast
« Reactie #204 Gepost op: december 17, 2005, 11:57:19 am »
Is Eco-Bird te verkrijgen in dierenspeciaalzaken of bestellen jullie allen via internet?

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #205 Gepost op: december 17, 2005, 12:02:31 pm »
Sommige dierenspeciaalzaken hebben het. In Gorinchem is bijvoorbeeld een winkel die het verkoopt. Maar je zou ook kunnen proberen je eigen dierenwinkel zo ver te krijgen dat hij dit gaat verkopen... ;)

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Man
« Reactie #206 Gepost op: december 17, 2005, 12:28:30 pm »
Is Eco-Bird te verkrijgen in dierenspeciaalzaken of bestellen jullie allen via internet?

Corina is ook bezig met 't Guppy dierenspeciaalzaak in Ede. Als er voldoende afname is, wil de speciaalzaak daar wel aan meewerken.

Het probleem zit hem in de kosten voor de inkoop. Wanneer er maar 1 klant met 1 papegaai afname doet, dan is het voor de speciaalzaak niet interessant. Voor jezelf ook niet, omdat de extra kosten dan in de verkoopprijs wordt verwerkt.

Pascal

old john

• Gast
« Reactie #207 Gepost op: december 17, 2005, 15:50:57 pm »
lach je me nu uit loes ??????? :CENS

trouwens onze dieren speiaalzaak in ossendrecht ging ook informeren om het te gaan verkopen

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #208 Gepost op: december 17, 2005, 16:00:26 pm »
lach je me nu uit loes ??????? :CENS

trouwens onze dieren speiaalzaak in ossendrecht ging ook informeren om het te gaan verkopen

Nee joh!! Ik zou niet durven!  ;)

BirdmAster

• Gast
« Reactie #209 Gepost op: december 19, 2005, 15:34:20 pm »
Wordt Eco-Bird geleverd via de TPG POST pakketdienst als je bestelt via internet? Dus gewoon een postpode die een pakketje aflevert waarbij je moet tekenen, of komen ze van Eco-Bird zelf?