Auteur Topic: afscheid van een lieve vriend  (gelezen 3224 keer)

TWEETY

• Gast
Re: afscheid van een lieve vriend
« Reactie #15 Gepost op: november 10, 2006, 07:36:15 am »
ik zie dit topic nu pas  :-[
maar heb je wel al gecondoleerd. ik heb net als jij ook altijd een sterke band met mijn dieren,
als er dan ééntje wegvalt id dat hartverscheurend :cry:
je hebt altijd één troost, dat ze een super goed leven gehad hebben met jou.
als je ziet hoeveel dierenleed er is geeft dat een beetje voldoening toch
nog veel sterkte met het verlies van je lieve vriend :-*

san

Sanco

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: november 10, 2006, 13:24:06 pm »
Oh Vivke ik lees dit Topic nu pas! Wat erg zeg, zo snel achterelkaar ook allemaal!  Hoeveel poezen heb je nu nog over?

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #17 Gepost op: november 10, 2006, 18:38:31 pm »
ik heb er nog 5 ,shira 13 jaar,flippo 12 jaar,pony 10 jaar ,kritti 9 jaar en vosje 7 jaar,ik hoop dat het afscheid nemen nu een beetje stopt zenne

Sanco

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: november 10, 2006, 19:33:50 pm »
zijn zij de katten die er niet meer zijn ook aan het zoeken? echt zielig, zij hebben natuurlijk ook een familielid minder..

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #19 Gepost op: november 10, 2006, 19:45:35 pm »
die zoeken idd een paar dagen,zeker deze keer,de vorige keren hebben ze hier in huis afscheid kunnen nemen,hoe raar dat ook klinkt
toen ons moerreke is overleden had men da gezegd laat hem nog even liggen zodat de poezen ook kunnen afscheid nemen,en dat hebben ze ook gedaan,ze zijn bijna allemaal ff gaan snuffelen en gingen dan weer weg,bij onze musty begin dit jaar heb ik dat ook zo gedaan,na het overlijden ff laten liggen in de zetel de poezen gingen ff snuffelen en de da zegt dat het hun manier is om afscheid te nemen,ze ruiken de poes nog zoals ze ze kennen en weten toch dat ze er niet meer is,onze nero heeft toen dagen en dagen liggen zoeken want musty was zijn vrouwke ,ze hadden samen ook 5 kittens gehad,die heeft wat lang getreurd
onze nero konden we niet laten liggen binnen,de geur was niet te harden,daar hebben ze dus geen afscheid kunnen van nemen,dat merkte ik wel,ze zochten,zeker ons shira ,die sliep altijd met nero in de badkamer,die waren nu vriendjes geworden
maar nu gaat het hier weer zijn gewone gangetje,alleen bij het eten geven,ik zet nog steeds 6 bakjes  :cry:
de poezen klagen niet zenne,die eten rustig verder,ieder uit zijn eigen bakje en dan wie het eerst klaar is naar het nog volle bakje
maar het gevoel zal nog wel slijten,in men gedachten zijn ze nog allemaal
musty 1 musty 2 musty 3 , boshy,dochter van musty 3 en nero, en moerre en nero
het blijven allemaal men kindjes  :hart:

Valkje

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: november 10, 2006, 19:55:43 pm »
ik hou dit steeds in men hoofd

"afscheid nemen is de geboorte van een nieuwe herinnering"
vind ik nog altijd een mooie tekst

Die vind ik ook heel mooi.
De moeder van onze beste vriend is pas aan kanker gestorven en daar mocht je iets op de kist schrijven.
Dat is ook wat ik daar schreef, heel mooi.