Ik zat gisteren nog wat tv te kijken en op BVN (voor Nederlanders in het buitenland ) kwam het programma proefdier erop. Hierin komen kinderen die een dier willen maar waarbij de ouders nog niet overtuigd zijn. Zij mogen dan een dier een paar maand op proef en daarna wordt besloten of het dier mag blijven (wat natuurlijk altijd zo is)
Gisteren kwam er een meisje die een papegaai wilde. Ik weet niet hoe de winkel van Dennis Papegaaien eruit ziet, maar toen ik de man zag die hun ging helpen kreeg ik een raar gevoel erbij. Heeft misschien iemand anders deze aflevering ook gezien?
In ieder geval werd een niet zelfstandige (en niet goed etende) ara (een dwergsoort, weet niet welke) meegegeven. Hij was zeker de 12 weken nog niet voorbij. De mensen hadden geen ervaring met voeden, maar dat was verder geen probleem volgens de verkoper.
Na 2 weken kwamen ze terug om hem te kortwieken (toen was hij nog niet zelfstandig

) en dat ging niet bepaals zachtaardig. Dat beestje totaal in de stress, en dit was ook nog eens voor de tv, moet je nagaan hoe hij normaal te werk gaat

!
Dus heeft iemand anders dit gezien?
Ik weet niet of ik dit onder het juiste forumgedeelte heb gezet.