Als mijn moeder of mijn schoonvader langs komen, mogen ze van mij de vogels wel uit de kooi halen. Ze zijn niet bang om gebeten te worden en weten dat er een risico is dat het kan gebeuren.
René en Lotte, mogen van mij ook de vogels uit de kooi halen, omdat ze ook ervaring hebben met vogels.
Voor de rest mogen bekende van mij de vogels wel hebben, maar dan haal ik ze uit de kooi en als ik merk dat ze bang zijn, dan pak ik ze weer terug.
Als er mensen over de vloer komen die hier nog nooit eerder zijn geweest dan kruipt Balou helemaal in het hoekje dat het verste weg zit van de visite en blijft daar dan HEEEEEEEEL stil zitten. Tigo en Diva maakt het allemaal niks uit en gaan gewoon hun eigen gang. Als het bezoek de vogels wat aandacht geven, dan vindt Diva dat helemaal geweldig (tblijft een kaketoe hè

) en Tigo doet net alsof er niks aan de hand is, Balou kan het niet waarderen als onbekenden voor haar neus gaan staan en wil dan nog wel is een dreigende houding aannemen, maar dat straf ik gelijk af, door haar uit de kooi te halen bij mij op de schouder te zetten.