Auteur Topic: Vakantie... En dan?  (gelezen 2106 keer)

Dorian

• Gast
Re: Vakantie... En dan?
« Reactie #15 Gepost op: december 10, 2006, 11:44:57 am »
Hahahah ja Loes. Zelfs dat heb ik er voor over om een goede plek te vinden voor mijn papegaai(en). Zit nu nog het kwijl van mijn kin te vegen  cheesy2

Ik vind ook echt dat het mijn grootste plicht is om dit voordat we aan gezinsuitbreiding van alle kanten goed bekeken moeten hebben hoe dat in vakanties kan worden opgelost.

We hebben momenteel wel meerdere adressen, maar ik vroeg me vooral af hoe makkelijk je de gaaien nog uit elkaar kan halen voor een paar weekjes.
Als de mogelijkheid er is, gaan ze gewoon mee overigens (Zuid-Afrika dan niet, maar ik ga ook niet ieder jaar zover op vakantie... gelukkig)

giggles

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: december 10, 2006, 13:08:43 pm »
Gezellig hoor. Een extra roseetje erbij en nog een paar ara's  :thumsup:
Je komt maar langs tegen die tijd. Ik hoop over een paar jaar een mooie vlucht of voilliere te hebben, dus dan is er zowiezo ruimte zat  :cool:

amacera de pera

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: december 11, 2006, 12:54:08 pm »
onze vogels gingen altijd naar m'n dochter, afgelopen vakantie hebben we JP-tje meegenomen dat was een leuke ervaring ,dit jaar gaan ze allemaal mee,in de auto een grote bench voor de reis en als we op plaats van bestemming zijn een nog grotere bench(125cm) daar bij hebben ze een standaard  om ook lekker buiten te zitten.
als ik voor1 of twee weken weg ga dan breng ik ze wel naar m'n dochter met die grote bench

gr Ann

Dorian

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: december 11, 2006, 14:27:30 pm »
Gezellig hoor. Een extra roseetje erbij en nog een paar ara's  :thumsup:
Je komt maar langs tegen die tijd. Ik hoop over een paar jaar een mooie vlucht of voilliere te hebben, dus dan is er zowiezo ruimte zat  :cool:

Haha, een paar ook nog........

Laten we maar eens beginnen met 1 he?