Ja!!!!!!!!!!!!! Het gaat heel goed met Kaya!!!!!!!!!!! Hij is gechipt en gesext.
Zijn darmpjes waren weer niet schoon helaas maar niet zo erg dat ze hem weer op een antibiotica wilde zetten, daar reageerde hij de vorige keer te comateus op. Hij moet nu dus voortaan aangezuurd water drinken, dat zou voldoende zijn om ze darmen schoon te maken en te houden. De vorige keer had hij staflyococ bacterieen in zijn darmen maar nu had hij van allerlei soorten bacterieen in zijn darmen (had ze een naam voor iets met titus...). Een teken dat hij een lage weerstand heeft volgens Hedwig.
De machine die het bloed moet bepalen werkte helaas niet goed mee en moest opnieuw opgestart worden, en juist op die waardes zaten we juist te wachten. Mijn voornemen was dat als de lever goed was dat er dan daarna gechipt en gesext zou worden.... en zowiezo de zenuwen beginnen door je lijf te gieren want die leverwaardes zijn voor zijn levensverwachting gewoon enorm belangrijk. Maar eindelijk begon het apparaat te piepen en te bliepen!
Wat ik heb onthouden van de uitleg: 1. Het eiwit gehalte was goed in het bloed. 2. De vorige keer was 1 waarde (billirubine volgens mij) waarde 4 en dat moet 8 zijn, nu was het 7 dus dat is redelijk goed. 3. Maar een andere waarde moet 200 zijn en die was toen zo hoog dat hij niet te meten was (boven de 2000

) nu was die exaxt goed!!!!! Het vechten is dus niet voor niets geweest.
Daarna is Kaya dus gechipt: wat een afschuwelijke naald

en is het bloedmonster klaar gemaakt voor het sexen.
Volgens Hedwig doet het chippen geen pijn, de pijn grens bij een vogel zit anders in elkaar dan bij de mens, de vogel vindt het erger dat zij hem vast pakt dan dat hij gechipt wordt.... maar de wond bloede toch nog wel effe flink na (wat normaal is)
Begin volgende week krijg ik het paspoortje met de uitlsga van zijn bloedwaarde en het sexen via de post opgestuurd.
Ondertussen zijn we heeeeeel erg blij met de uitslag van de leverwaardes

Vanmiddag even citroenzuur of appelazijn kopen....