Van valken kun je meestal nog wel vanaf komen (bij de handel bedoel ik dan hé) alleen de prijs is lager op dit moment dan normaal.
Naar een handelaar doe ik ze ook zeker weten niet!

En de prijs maakt me niks uit (als ze maar gelukkig worden

)
Nee, gekkigheid, ik probeer te zeggen, dat ik liever heb dat ze een goed huisje krijgen waar ik zeker weet dat ze goed verzorgd worden, dan dat ze bij iemand komen, "die wel een pietje voor de grappigheid willen, maar eigenlijk niet weten wat ze ermee moeten". Of dan dat ik er geld voor krijg.
Afgelopen jaar kon ik ook een jong valkparkietje verkopen aan een jongen hier uit de buurt, maar die vroeg van te voren aan mij: wat ze dan moesten eten, muizen??

Daar heb ik eerst tegen gezegd, dat ie maar eens moest gaan kijken wat valkparkietjes voor vogels waren, daarna niks meer van gehoord...

Probeer al van te voren baasjes te zoeken en laat ze reserveren.
Goed verhaal erbij over natuurbroed en dat ze toch tam zijn , dan denk ik dat je wel mensen vindt
Maar ik vind t zowiezo geweldig dat je er zo mee bezig bent en niet alleen kweekt om te vermeerderen 
Dankjewel
En dat is inderdaad wel een goed idee! Mensen van te voren laten reserveren

Zeggeehh Daphne... zoek je nog een jong valkparkietje? ze zijn natuurbroed en handtam, je kan ze vanuit het blok volgen totdat ze groot zijn enz enz enz