Hey Corina,
Ik denk niet Frank bedoelt dat het een schande is, maar misschien kan hij dat toch inderdaad beter zelf zeggen. Ik vind dat ook niet. Ik zie sowieso niemand hier die dat zegt...
En ik vind het ook geen schande. Ik denk ook niet dat Thiely dat vindt. Ik weet alleen wel zeker dat de vogels daar nog zijn gestest nadat Pinkey al weg was en dat daar alle vogels wormvrij waren.
En dat ze nu weer een wormkuur gaan krijgen in januari. Zo zijn ze zeker wormvrij wanneer de eitjes komen. Maar genoeg daarover toch maar dan. Dan gaat dit topic de kant op van of het wel of niet een schande is, daar heeft iedereen zijn eigen mening over en de mening van Thiely kennen we niet. En ik vind ook dat we daar niet over mogen oordelen. Ik ben alleen blij dat zij er zo zeker van is eerlijk gezegd. Dat betekent voor mij namelijk dat het ergens anders vandaan komt. En hoewel ik niet weet waarvan, weet ik wel zeker dat ze dus niet al zo lang als ik dacht ziekjes is.
Ik zal met Batiaansen overleggen en ook alles vragen wat er naar aanleiding van dit topic en de gesprekken met Thiely naar boven is gekomen aan vragen.
Ik ga voorlopig gewoon voor het beter maken van mijn lieverdje. En ik hoop dat dat snel gaat.
Ik merk dat je er wel onzeker van wordt. Ze is weer wat vrolijker dan gisteren en eergisteren, maar ze poept geen wormpjes.
De wormkuur heeft ze voor een deel binnen gekregen, maar ook voor een deel weer uit haar mond gewapperd. Dus krijgt ze dan wel genoeg...
En als de meningen zo verschillend zijn (dat we het als het er zo lang zat, we dat waarschijnlijk eerder hadden gemerkt aan haar, dat ze geen diarree had, ondertussen wel, maar nog niet lang enz. enz.) is het dan niet toch wat anders?
Heeft ze eitjes van iets anders engs? Is er iets engs?
Of waren die eivormige bolletjes in haar ontlasting iets heel anders?
Bleh, ik vind het maar niks Â

@Africangrey: ze eet geen vers fruit. Dat vertikt ze gewoon. Ze lust het gewoon echt niet. Wel veel groente, maar dat is altijd gekookt. Dus geen wormpjes. Maar ik zal vragen of het wel mogelijk is.
Ik kan bij Pinkey even niets bedenken wat de oorzaak zijn kan. Ik weet wel dat als ze bijvoorbeeld buiten in een boom hebben gezeten die er altijd staat, of in het gras hebben gelopen, dat het daar vandaan komt. Van andere vogeltjes buiten...