haha, Janina, dat zou dan mijn tweede mini-meeting zijn geweest, en weer bij de dierenarts.

met Pink gaat het wel, maar ze is erg sipjes. ze snapt nog niet veel van de kraag en ze kan er ook weinig mee.
ze weet niet goed hoe ze lopen moet en durft ook nog niet zo goed.
van Bastiaansen moeten we maar gewoon extra veel leuke dingen met haar doen.
over twee dagen zal Pink wel doorhebben hoe het werkt.
ze is wel zo'n beest dat dan denkt: nja, het is zo. dan gaan we toch wat anders doen?
dus ben ik blij als we die twee dagen voorbij zijn.
ze kan nu ook haar pellets niet meer eten, want die eet ze normaal door ze in haar pootje te pakken.
ze kan niet meer met haar pootje bij haar snavel dus ook daar moeten we wat op verzinnen.
ze zijn al allemaal doormidden gebroken (scenic) en eigenlijk moeten we de paradise versie bestellen voor haar.
dat zou makkelijker te eten zijn. maar eerst even kijken of ze zo ook een oplossing kan verzinnen zelf.
anders maar meer zaadjes hoor. jammer dan.
even heel goed over nadenken. gelukkig heb ik deze week vakantie dus kan ik ook meer met haar doen.
over een weekje zal ze wel zijn gewend aan haar "handicap".
het is vooral moeilijk om haar niet zielig te vinden en haar dus in haar gevoel te bevestigen.
dat willen we proberen te voorkomen, want de kans dat dat leidt tot gedragsproblemen is natuurlijk best groot.
ze is een kaketoe en beter aan het worden. dus ze zal ook meer energie krijgen. dus is ze ook niet zielig. hmpf. moeilijk allemaal.
we doen gewoon heel erg goed ons best en zij ook.
onze lieverd komt er wel doorheen.