Auteur Topic: Pinkey, ons zorgenkindje....  (gelezen 49845 keer)

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
Re: Pinkey heeft wormpjes
« Reactie #105 Gepost op: januari 04, 2007, 15:54:05 pm »
Jeetje, wat is mijn meisje sterk geworden met haar snaveltje... Ik heb voor het eerst twee wondjes omdat ze beed. Ben er bijna trots op :thumsup: ;D

dan doet het haast minder pijn , lol

Dorian

• Gast
« Reactie #106 Gepost op: januari 04, 2007, 15:56:51 pm »
hahaha ik moest er bijna om lachen inderdaad, omdat ik nooit eerder echt hard door haar gebeten ben.
en nu ineens... en ik maar roepen dat ze nooit hard bijt. hihi.  cheesy3

ik heb er in ieder geval niet op gereageerd gelukkig, ik geloof dat ik maar gewoon mijn vinger heb laten zitten in haar snavel, want ik was eindelijk zover dat ze stil bleef liggen verder...  ;D

Dorian

• Gast
« Reactie #107 Gepost op: januari 05, 2007, 10:39:06 am »
Ze heeft vandaag voor het eerst weer besloten lekker boven op de kooi te gaan spelen. Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej  woohoo

Cosch

• Gast
« Reactie #108 Gepost op: januari 05, 2007, 11:05:35 am »
 :cool: Yess!

Pinkey knapt vast gauw weer op!  :thumsup:

Dorian

• Gast
« Reactie #109 Gepost op: januari 05, 2007, 11:22:06 am »
Ze is sowieso ook weer helemaal aan het spelen in haar kooi.
En ze eet voor het eerst de aangeboden appel (ik heb er voor de zoveelste keer een speelgoedje van gemaakt- appel aan een stokje, stokje aan een touwtje) en ze eet het!!!!

Misschien dat ze weer rustiger wordt naarmate de dag vordert, maar nu is ze helemaal vrolijk.
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej.

Ik ben ZO blij  woohoo woohoo woohoo

Dorian

• Gast
« Reactie #110 Gepost op: januari 06, 2007, 10:14:17 am »
Ze heeft gisteren haar spuitje gehad, maar ik merk er dit keer niks van.
Ze heeft gisteren toen ze in haar kooi moest om te slapen voor het eerst een hele serenade gegeven toen ze erin zat. KRIJSEN... echt maf. Ze huppelde de hele kooi door, al scheldend en spelend tegen al haar speelgoed.

En nu ook. Ze is helemaal vrolijk. Klimt eindelijk weer zelf naar haar playtop op de kooi om daar alles te slopen wat ze tegen komt, onder begeleiding van haar eigen maffe gebrabbel.
En ze begint harder te bijten. Haha. Als ze nu even bij me zit en ze zit te spelen krijg ik ineens een hap in mijn vinger. Als ik dan nee zeg, laat ze meteen los en doet het zachtjes nog eens over. Ze is dus vooral enthousiast en doet haar best gelukkig nog om uit te vinden wat wel en niet mag. Jeeeeeej  woohoo woohoo woohoo

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #111 Gepost op: januari 06, 2007, 10:17:35 am »
Wat heerlijk joh! Ik kan me voorstellen dat je helemaal blij bent!! :thumsup:

Offline 180sonic

• Senior Parrot
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #112 Gepost op: januari 06, 2007, 14:20:29 pm »
wat fijn  :a036: en pijnlijk  :S  ;D
ben blij dat ze weer lekker aan de gang is!  :)

Cosch

• Gast
« Reactie #113 Gepost op: januari 06, 2007, 17:06:59 pm »
Echt super!  :thumsup:

Offline Antonia

• Senior Parrot
  • Ken je papegaai ...
« Reactie #114 Gepost op: januari 06, 2007, 17:39:47 pm »
wat fijn zeg  :a036:  :thumsup:

Pascalle

• Gast
« Reactie #115 Gepost op: januari 07, 2007, 10:25:14 am »
Wat goed van Pinkey!

Ze moet snel weer haar zelf worden voor haar grote vriend Mickey komt he.... :thumsup:

Dorian

• Gast
« Reactie #116 Gepost op: januari 07, 2007, 10:35:14 am »
Hahaha, ja, maar dat zal wel lukken Pascalle.

Vandaag is ze wat suffig.
Ze heeft net haar spuitje gehad en omdat ze alles eruit wappert (ze slikt niet maar gaat keihard met haar kopje zitten rammelen en zwaaien) hebben we het wat verder naar binnen proberen te spuiten.
En nu is ze boos, verontwaardigd en uit haar doen.
Ze zit rustig wat op haar touwtje te knabbelen en dat was het wel ongeveer. Maar dat gaat gewoon over hoor. Ze doet het verder goed.

secret geen aandacht aan haar gemopper besteden Dorian  :oops:

Dorian

• Gast
« Reactie #117 Gepost op: januari 08, 2007, 16:58:03 pm »
IEKS  :o :o :o

nu slaat haar kuur duidelijk aan. ik kom net thuis en wilde ff met Pinkey clickeren. ze zat helemaal te trillen maar was wel actief aan het roepen en deed ook heel enthousiast mee, maar ze bleef maar scheten laten en kleine poepjes... en ineens... 2 vieze wormen van wel 4 cm lang, die hingen zo half uit haar eerst. ik eerst maar door gaan met trainen, zo van er is niks mis. en zij bleef op me letten en zitten persen.
maar toen ze er eenmaal uit waren heb ik haar meteen weg gehaald van de stoel waar ze zat, bij haar kooi gezet, laten zwaaien, clicker en lekker zaadjes gegeven.

toen Bastiaansen gebeld. die moest wel lachen, want ik was helemaal geschrokken  :o.
toen keek ik in haar kooi, hingen daar nog twee wormen over dat rooster  :o :o
we moeten vandaag nog een keer de kuur geven. en dan moet ik morgen ochtend weer bellen.

het getril was meteen over na het uitpoepen van die dingen. en ik maar denken waarom ze vaak zit te trillen, maar dat komt denk ik al die tijd  daar door....

Offline 180sonic

• Senior Parrot
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #118 Gepost op: januari 08, 2007, 17:16:45 pm »
klikt raar misschien maar wat goed  :a036: lekker blijven poepen pinkey  ;D hoop dat ze ze nu allemaal kwijt is!  :a036:
en goed dat je gewoon door gegaan bent, ondanks de wormpjes  :-[ hierdoor weet ze waarschijnlijk zelf ook dat het niet erg is!  :thumsup:
gaat goedkomen zo dus!  :-*

Offline Antonia

• Senior Parrot
  • Ken je papegaai ...
« Reactie #119 Gepost op: januari 08, 2007, 17:19:06 pm »
Daar is ze gelukkig alvast vanaf  ;) lijkt me idd schrikken ja als je dat opeens ziet  :o
Hopelijk is het nu gauw over allemaal  :-*