nou , de kogel is door de kerk

ik had graag een ventje voor chevy, liefst gepareld .
als je hem dan meebrengt spreken we een uur af op de parking en zorg ik dat ie alles heeft in de mobilhome.
hoe tam zijn ze eigenlijk miekje ?
Joepie! wat leuk dat een kleintje naar jou gaat

Dan kan ik hem in ieder geval nog vaak zien, en weet ik zeker dat hij een mooi huisje krijgt

Ik zal eerst je vragen even beantwoorden

Ik durf niet met zekerheid te zeggen welke mannetjes zijn, omdat dat pas na een half jaar (na de eerste rui) te zien is.
Het babytje met de knalgele kop is hoogstwaarschijnlijk wel een mannetje, maar die is niet gepareld.
Er zijn wel twee gepareld (witmaskers) maar bij volwassen mannetjes verdwijnen de parels, en blijft er een grijs parkietje over.
De vrouwtjes houden hun parels wel voor het leven.
Ik heb de kleintjes nu elke dag even in handen, en de oudsten zijn nu ook al bij verschillende mensen in handen geweest, dat ze daar ook aan wennen (vrouwen, mannen, kinderen, brillen, baarden enz.)
Ik zorg ervoor dat zodra ze naar andere huisjes gaan, ze zover zijn dat ze in ieder geval op kunnen stappen op commando en goed handtam zijn.
Ik kroel en knuffel elke dag met ze, dus dat zijn ze wel gewend
Ik vind het prima dat we er 1 meenemen naar het NOP, dan kan hij zolang wij het park bezoeken, mooi wennen aan zn nieuwe kooi