Dat dreigen negeer ik idd. Gek genoeg maak ik me daar niet zoveel zorgen om, hij doet het nl pas net en dan juist na een voor hem vervelende periode en hierover lees je vaak hoe je je moet gedragen, dus tot zover heb ik wel zoiets van ik weet hoe ik hier op moet reageren, hier komen we wel door.
Dat niet afstappen, ja ik moet heel konsekwent zijn, ben ik ook. Toch kan ik niet helpen dat ik af en toe in de lach schiet.

Ik zal 2 voorbeelden geven: 1. Mr Darcy zit op mijn hand en net voordat ie moet afstappen pakt ie met zijn snavel mijn hand beet, precies tussen zijn 2 poten in. Als je dan een beetje wil dwingen, zakt ie achterover en of hij ligt plat op mn hand, of ik hou mn hand recht en hij ligt heel sullig half ondersteboven aan mijn hand te hangen! 't Is geen gezicht!

2. Ik dwing m min of meer op de stok te stappen, dan gaat Darcy's snavel snel over de stok heen, stapt niet op maar buigt diep en heeft weer mijn hand te pakken. Hij bijt dan niet, maar houdt gewoon vast. Dan staat Mr Darcy dus als een hoepeltje om de stok heen!

Maar over die schokkerige beweginkjes had ik nog nooit gelezen. En juist omdat ik dat nog nooit gelezen had, ga je dingen denken, als je begrijpt wat ik bedoel.