Auteur Topic: Reacties op het dagboek van Diesel , Lorre en Arie  (gelezen 17641 keer)

ede

• Gast
Re: Reacties op het dagboek van Diesel , Lorre en Arie
« Reactie #90 Gepost op: augustus 29, 2007, 13:43:10 pm »
Goed zo! Heel knap van je! Ik heb er echt bewondering voor! Als Kaya me te link/risky word durf ik het ook niet hoor!

Wat lief van Jeffrey dat hij dat gemaakt heeft!
Daar kun je een poos mee vooruit!  :thumsup:

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #91 Gepost op: augustus 29, 2007, 15:07:30 pm »
flink van je jane, dat je zo doorzet met lorre
ik moet zeggen dat ik de mensen die zich kunnen laten bijten erg bewonder,zelf ben ik daarin geen held

mooie klimboom heb je  :thumsup:
flink van jeff

Jeffrey

• Gast
« Reactie #92 Gepost op: augustus 29, 2007, 15:17:25 pm »
het was zoooo gezellig  :thumsup: nogmaals bedankt Jane voor de gezelligheid en goede zorgen! :-* Ik ben ook erg trots op Jane hoor... ze had eerst een beetje de kriebels als ze Lorre op haar had kreeg :hot:.. en oppeens was er zo'n moment, dat ze die knop in haar hoofd om had gezet, en pakte ze Lorre gewoon helemaal zelf  :o  :thumsup: toen zat lorre gewoon bij haar en viel hij bij haar op haar schoot in slaap  :hart:
Dinsdag waren we naar verschillende papegaaien zaken geweest, was erg leuk  :thumsup: en zo veel leuke papegaaien ara's en kaketoe's gezien!! :hart: Lorre en Lorrita hadden het weer helemaal naar hun zin, Diesel wilde heel de tijd kusjes haha en Coco genoot van al het gekroel en geknuffel van iedereen  :thumsup:

ede

• Gast
« Reactie #93 Gepost op: augustus 29, 2007, 19:59:27 pm »
 :a036: :a036: :a036:

Heeel knap!

Vind de eerste foto's ook geweldig hoor. Zo'n grote vogel op schoot bij je zoontje!  :hart:

giggles

• Gast
« Reactie #94 Gepost op: augustus 29, 2007, 22:08:39 pm »
Jeff de gaaienfluisteraar  :P
Echt leuk dat je zo mensen helpt Jeffrey.
Zo zie je maar weer dat een beetje hulp van anderen een hele stap in de goede richting kan zijn.

Jane, top dat de drempel iets lager is geworden. Nu doorbijten (goeie woordkeuze of niet dan  shootme ) en je zal zien dat het resultaat er zal zijn.
En wat het bijten betreft. Niemand vindt het leuk om gebeten te worden hoor. Hoef je je echt niet voor te schamen  ;D
Ik hoop ook dat verhalen van anderen, zoals die van Loes je een beetje goeie moed geven dat al het goede langzaam komt.  :thumsup:

Keep up the good work!!!  :-*

Dorian

• Gast
« Reactie #95 Gepost op: augustus 30, 2007, 17:54:15 pm »
Jeetje Jane....  :-* :-* :-*

Ik heb ff een heleboel gemist omdat ik lang geen internet meer had. Zie het nu allemaal en joh, wat ben jij al ver ineens!
Als het eenmaal allemaal wat rustiger is, moeten we toch echt een keer de mini-meeting doorzetten die we wilden doen (als de Ara er is enzo).
Okay?

Offline Diesel

• Broedrijp
  • Geslacht: Vrouw
  • Lorre en Diesel
« Reactie #96 Gepost op: augustus 30, 2007, 18:57:14 pm »
@ Dorian ... lijkt me heel gezellig ... nu weet ik ook zeker dat Lorre het ook leuk vind ....
@ Corina ... Jesrey heeft het er nog over , over Coco op schoot , we waren vandaag in blijdorp .. zitten 2 molukken .. zegt ie tegen iemand die daar werkt ... waarom mag ik ze niet vasthouden? ik durf dat echt wel , heb pas nog een kaketoe vastgehad  ;D
@ Loes .... toppie van Yiska hoor !!! Ik denk dat ik met Lor ook wel zover kom, maar ben er toch wel achter dat ik met Lor alles op zn tijd moet doen en niks moet overhaasten , en dat bllijkt ook wel .. a.s maandag heb ik Lorre een jaar en kijk waar ik al ben gekomen met geduld en wachten tot we er allebei klaar voor waren ...
@ iedereen ... thnx voor alle leuke reacties .. geeft ook moed door te gaan en vol te houden ..

En dat heb ik dus ook gedaan .. wel met een omweg ... maar .....
Ik heb ergens een paar soort van tuinhandschoenen opgetoverd, best dunne dingetjes , maar dik genoeg voor mijn zelfvertrouwen.
De handschoenen reageert ie niet anders op als wanneer ik hem gewoon met mn handen zou pakken .. hij is er niet echt bang voor ofzo .. op deze manier ben ik gister na het bijtincident ( poeh dat doet nog zeer zeg , hand ligt aardig open)  verder gegaan , en vandaag ook ....
We blijven nu stug elke dag volhouden .. met of zonder handschoen ... hij moet gewoon nu leren dat aan oppakken/opstappen iets leuks vastzit , of dat nu een nootje , ergens naartoe , douchen of terug in de kooi is  ...
Want 1 ding is zeker .. heb je hem eenmaal vast ... vind ie alles geweldig .... :hart:

En ...  ;D ik moet wel volhouden , want mn zoontje Jesrey zn opa en oma ( de vorige eigenaren)  wachten met smart tot ik langskom met Lorre ....

Jeffrey

• Gast
« Reactie #97 Gepost op: augustus 30, 2007, 19:25:15 pm »
haha iedereen bedankt voor de complimentjes over de klimboom  :-*

Jeff de gaaienfluisteraar  :P
Echt leuk dat je zo mensen helpt Jeffrey.
Zo zie je maar weer dat een beetje hulp van anderen een hele stap in de goede richting kan zijn.

Heb nu al een aantal mensen geholpen, en de eigenaren en gaaien zijn er daardoor behoorlijk op vooruit gegaan doordat het steeds leuker word voor de eigenaren om de gaaien eruit te halen en mee te nemen overal naartoe  :thumsup: geeft eht een goed gevoel  en ik vind het erg leuk om te doen :thumsup:

TWEETY

• Gast
« Reactie #98 Gepost op: augustus 30, 2007, 20:27:59 pm »
prachtige foto's  :thumsup:
die laatste  :hart: :hart:

Offline Antonia

• Senior Parrot
  • Ken je papegaai ...
« Reactie #99 Gepost op: oktober 12, 2007, 20:50:10 pm »
Mooie foto's  :hart:  :hart:

Nog even ..... kan ik ook weer genieten van die prachtige amazone oogjes  :hart:

giggles

• Gast
« Reactie #100 Gepost op: oktober 12, 2007, 21:18:02 pm »
Best goeie kwaliteit voor een mobieltje zeg!!!!

En met zulke onderwerpen zijn het ook nog hartstikke mooie foto's geworden  :hart:

ede

• Gast
« Reactie #101 Gepost op: oktober 12, 2007, 22:50:30 pm »
Leuke foto's. Lekker hoor naar buiten!  :thumsup:

Jeffrey

• Gast
« Reactie #102 Gepost op: oktober 13, 2007, 01:10:25 am »
je bent weer goed bezig Jane  :thumsup:

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #103 Gepost op: oktober 13, 2007, 10:13:45 am »
Oh Jane wat een schatjes. Lorre is net Orrie op deze foto´s!!! :hart:

Offline Diesel

• Broedrijp
  • Lorre en Diesel
« Reactie #104 Gepost op: oktober 13, 2007, 10:42:03 am »
Was me ook al opgevallen Loes , hoeveel Orrie en Lorrie op elkaar lijken ..
Als je Lorre en Lorrita van Jeff naast elkaar zet .. oke , je ziet 2 gvh amazones .. maar zooooo verschillend ...

@ Antonia ... Ik kom kijken hoor , naar die mooie amazone oogjes ... ben zoo benieuwd ...
@ Jarno .. t is een Nokia N73 , maakt mooiere foto's als mn kapotte digi camera  :)
@ Corina .. Bij elke mooie dag genieten we er nog ff van ...  :)
@ Jeff ...... Een ovenrooster en een nootje bij Lorre doen wonderen .. kan je hem overal naartoe brengen  ;D