@ Dorian ... lijkt me heel gezellig ... nu weet ik ook zeker dat Lorre het ook leuk vind ....
@ Corina ... Jesrey heeft het er nog over , over Coco op schoot , we waren vandaag in blijdorp .. zitten 2 molukken .. zegt ie tegen iemand die daar werkt ... waarom mag ik ze niet vasthouden? ik durf dat echt wel , heb pas nog een kaketoe vastgehad

@ Loes .... toppie van Yiska hoor !!! Ik denk dat ik met Lor ook wel zover kom, maar ben er toch wel achter dat ik met Lor alles op zn tijd moet doen en niks moet overhaasten , en dat bllijkt ook wel .. a.s maandag heb ik Lorre een jaar en kijk waar ik al ben gekomen met geduld en wachten tot we er allebei klaar voor waren ...
@ iedereen ... thnx voor alle leuke reacties .. geeft ook moed door te gaan en vol te houden ..
En dat heb ik dus ook gedaan .. wel met een omweg ... maar .....
Ik heb ergens een paar soort van tuinhandschoenen opgetoverd, best dunne dingetjes , maar dik genoeg voor mijn zelfvertrouwen.
De handschoenen reageert ie niet anders op als wanneer ik hem gewoon met mn handen zou pakken .. hij is er niet echt bang voor ofzo .. op deze manier ben ik gister na het bijtincident ( poeh dat doet nog zeer zeg , hand ligt aardig open) verder gegaan , en vandaag ook ....
We blijven nu stug elke dag volhouden .. met of zonder handschoen ... hij moet gewoon nu leren dat aan oppakken/opstappen iets leuks vastzit , of dat nu een nootje , ergens naartoe , douchen of terug in de kooi is ...
Want 1 ding is zeker .. heb je hem eenmaal vast ... vind ie alles geweldig ....

En ...

ik moet wel volhouden , want mn zoontje Jesrey zn opa en oma ( de vorige eigenaren) wachten met smart tot ik langskom met Lorre ....