Vlinder gaat hard vooruit. Ze klimt al tegen de zijleuning van de bank en m'n schoot op

Van de week zette ik haar op haar kooi en even later klom ze aan de zijkant naar beneden

Ze klimt al al direct naar m'n schouder als ze bij me zit

Ik heb 'r al een paar keer
meegenomen naar buiten met dir heerlijke weer, lekker in de kinderwagen.
Vanochtend wilde ze bij haar eerste voeding haast geen pap eten, beetje vroeg wel, acht weken

Ik naar de va gebeld, Bastiaansen was er nog niet en die da zei dat ik vooral haar gewicht in de
gaten moet houden, (net hoe ik dat nu eindelijk niet zo traumatisch veel meer deed) en als ze zou
afvallen moet ik terug bellen. Ze was afgelopen week maar twee gram aangekomen maar ik dacht
dat dat misschien normaal was omdat ze ook erg aktief is, maar gelukkig bij haar laatste voeding,
heeft ze iets meer gegeten. Ze snoept ook wel wat van de pellets maar lang niet genoeg om een
voeding over te slaan, en ik maar haar pap steeds anders klaar. Soms met wat pap van de grote gaaien,
of met wat gemalen zonnepitjes of met wat van een baby-fruithapje, dus saai is het niet

Vooral haar oogjes zijn nu aan het veranderen, de randjes zijn al donkerbruin geworden en elke dag een
klein beetje lichter. Zooo leuk om dit proces te volgen, Sundae was al vijf maandjes toen hij kwam
dus deze stapjes heb ik toen gemist.