Het is al weer een tijdje stil geweest rond dit topic en er is weer het een en ander veranderd.
De Swiftparkieten:De swiften hadden 5 mooie eieren liggen. Hellaas waren deze allen onbevrucht en mogen ze het dus nogmaals proberen.
De grasparkieten:wildkleur x grijs
de jongen van afgelopen nest zijn allemaal uitgevlogen en moeders zat al weer op eieren voordat ik er erg in had.
op dit moment zit de pop weer op 3 jongen en heeft nog 6 eieren liggen (alle bevrucht)
zal zo even foto's plaatsen
regenboog x wildkleur
dit koppel heeft dit jaar geen goed jaar qua bevruchte eieren en uitkomen
op dit moment zit de pop op 2 jongen en heeft nog 2 eieren liggen (alle bevrucht)
blauw x licht blauw
dit koppel heeft op dit moment 1 jong liggen.
gek genoeg is dit jong geheel grijs met een blauwe gloed.
heb hier nog geen foto van.
Turquoisines:Het koppel wildkleur x wildkleur is verkocht
dit omdat dit koppel niet lekker in hun vel zat en er werd hun geen ruimte gegund door de andere vogels.
en om ze nu in een kweekkooi te houden vond ik niet passen dus zijn ze naar een persoon met een grote voliere gegaan.
Goudgeel x opaline
Dit koppel heeft op dit moment weer 5 bevruchte eieren liggen.
Ik hoop dat deze eieren nu wel zullen uitkomen in tegenstelling tot de vorige keer (ook 5 eieren alle bevrucht maar niet uitgekomen)
Bourkes:wildkleur x fallow
Dit koppel had 7 jongen hiervan zijn er op dit moment nog maar 5 van over. De jongen kende een slecht levens begin aangezien de jongen werden gepakt door een grasparkiet. De jongen zijn er grooten deels allemaal bovenopgekomen. op dit moment zijn er al 2 uitgevlogen en vliegen als een gek door de vlucht heen
wildkleur x opaline
dit koppel zit op dit moment in een kweekkooi maar heeft nog niet echt interesse in het blok. wel inelkaar
opaline x lachs
deze pop zit op dit moment weer op 1 ei.
de eerste ronde heeft ze 2 jongen groot gebracht en de 2de ronde had ze 5 bevruchte eieren maar deze zijn niet uitgekomen
foto's:

foto's worden van de week vervangen door nieuwe foto's