Ondertussen weet ik wat dus dat pootje inhoudt bij Lorre ...
Niet afweren , maar meer van .. ik pak je hand vast en ga aub door met kroelen ..
Lorre maakt zich plat met zn veren als hij iets niet wil ....
Ik doe nog steeds elke keer op dezelfde manier naderen zoals in eerste bericht geschreven, dan kroelen , dan pakt Lorrie mijn hand/vingers vast met zn pootje , en dan gaat ie heel zachtjes heel mn hand en vingers verkennen met zn snavel ... dan wil hij ook nog wel eens wisselen van pootje , en van de week zat ie bijna met 2 pootjes op mn hand mn vingers te bevoelen ...
Ik heb nu dus ook op die manier zn buikje kunnen kroelen en allebei zn pootjes helemaal kunnen aanraken...
Op het moment dat ie het zat is ( wat lang duurtÂ

) dan laat ie los , doet en stapje opzij en gaat heel ongeinterresseerd de andere kant opkijken ..
T enigste wat ie nog steeds niet graag doet is opstappen , en ik heb wel gemerkt dat ik dat met veel overredingskracht bij hem moet doen .. want de gewoon doen aanpak werkt niet bij Lorre , hij word dan bang en heel boos ..
Zn vleugels aaien/aanraken vind ie ook niet fijn , maar door de kroeltechniek mag ik al tot aan de dekveren ongeveer komen ...
Maar echt bijten heeft ie niet meer gedaanÂ