Ik was ook niet van plan om te wachten tot mijn aga raar gaat doen

Ben inderdaad aant wachten tot morgen een va bereikbaar is.
Toch heb ik die medicijn al gehaald omdat er geen va in de buurt/bereikbaar was. Daar komt nog bij dat als ik morgen de VA bel, en die zou zeggen dat ik langs moet komen met me aga, dan word dat toch wel een probleem ivm vervoer.
Ben bijna zeker ervan dat ze luchtpijpmijt heeft. Na de hele dag zoeken op internet is dat alles wat ik kon vinden.
De medicijn die ik nu heb heet Bogena Anti-Luchtpijpmijt.
Dierenspeciaalzaak zegt dat het geen kwaad kan als ik haar dat toedien. Dus ook als ze geen luchtpijpmijt heeft, kan de medicijn geen kwaad. Zijn jullie het hier mee eens?
Net als jullie vind ik ook beter om te wachten wat de va zegt.
Toch ben ik bang dat als ik nu nix doe, het erger word.
(ik heb hier nare verhalen gelezen over vogels die gezond lijken en plots binnen een paar uur overlijden) moet er niet aan denken

Verder zal het zowiezo een probleempje worden als ik die medicijn zou moete gebruiken. Het moet namelijk onder haar snavel op de blote huid. En dat gaat ze niet leuk vinden! Ze is supertam, maar als ik haar vasthou word ze kwaad en dan bijt ze ook heeeel hard!
Kan haar dus waarschijnlijk niet zo lang vasthouden want ze bijt zo hard door tot ik haar laat vliegen.
Telefoon nummer van Vogelarts Bastiaanse staat nu ook opgeslagen in me telefoon. bedankt hiervoor.