Ilona en ik hebben vandaag overlegd en het lijkt ons wel verstandig om Diva voor alle, veel voorkomende, ziektes te gaan laten testen. Als is het maar voor onze eigen gemoedrust.
Diva ziet er voor de rest weer goed uit. De veer op de foto is een staartveer en Diva haar staart zag er heel lelijk uit de laatste tijd. Nu ziet Diva haar staart er weer mooi uit. Op 1 veer na nog, dus misschien dat deze ook nog een rare pen zal hebben. De veer steekt er een beetje raar uit. Ik zal kijken of ik van het weekend een foto van haar staart kan maken.
Anton Beijer is, sinds we Tigo hebben, onze dierenarts. Wij vinden Dierenkliniek de Toren ook een erg fijne praktijk en ze zijn daar erg behulpzaam, vriendelijk, geduldig en ze proberen je niks aan te smeren dat je niet nodig hebt. We zijn dus ook erg tevreden en zullen hier zeker blijven komen voor problemen.
@lisianthus:
Diva is ons zorgenkindje omdat zij de enige die niet fatsoenlijk op gewicht kan blijven. Ze is erg angstig naar andere dieren toe. Rosékaketoe's horen eigenlijk hele drukke speelse vogeltjes te zijn en bij ons is zij de rustigste van het stel. Ze heeft een wondje, dat ze af en toe weer open bijt. Soms gaat het heel lang goed en dan ineens doet ze het weer. (wij vermoeden dat ze heel veel moeite heeft met veranderingen, want het is allemaal weer erger geworden nadat Lola in huis is gekomen.) Als we haar vergelijken met de andere vogels is zij gewoon degene die ons het meeste zorgen baart en dat zit hem soms in hele kleine dingen