Auteur Topic: is hij ziek, of voelt ie zich gewoon minder dan de ander..  (gelezen 3668 keer)

qliqi

• Gast
Re: is hij ziek, of voelt ie zich gewoon minder dan de ander..
« Reactie #15 Gepost op: januari 16, 2007, 20:59:27 pm »
oke dan, ze had vast gewoon ietsie meer tijd nodig aan alles te wennen  :thumsup:

snoopy88

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: januari 16, 2007, 22:02:31 pm »
of ze heeft in die dagen gewoon even alles laten bezinken ofzo :P
maar ehm..vraagje..mijn agaatjes gaan al langzaamaan van de pap af..tenminste de ene is er al bijna vanaf..enne..hij eet nu aardig wat trosgierst en wat zaadjes enzo..maar zijn ontlasting wordt dus een beetje donkergroenig met wat wittig..enzo..dit is normaal??
ik weet dat dus niet omdat ik nog niet de poep heb gezien van een aga die al ouder was..dus vandaar  :)

snoopy88

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: januari 28, 2007, 16:28:21 pm »
nou het gaat weer redelijk goed..hijs lekker actief nog..speelt veel..nieuwsgieriger..maar nu heb ik weer 2 vraagjes..
mijn agaatje Izzy zit soms een beetje te ja te piepen/klagen...tenminste daar lijkt het op..want zo deed mijn vroegere hond ook..en dat leek nogal op klagen enzo..weet iemand wat dit betekent??
verder maakt ze soms ook een beetje vreemde of benauwd klinkende geluidjes..beetje ratelende geluidjes ofzo..klinkt wat benauwdachtig?? Ze fluit verder wel gewoon of ja fluit..kwettert en doet :P ..dus ik weet niet wat het precies inhoudt??
iemand die me dit kan vertellen?? Alvast bedankt!
Groetjes!

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #18 Gepost op: januari 28, 2007, 18:53:10 pm »
Als het gewoon ratelen is, ik noem het altijd zeuren kan het geen kwaad hoor en ik zeg altijd maar zo, als je je zorgen maakt, neem dan contact op met een vogelarts, kan meestal wel telefonisch.

snoopy88

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: januari 29, 2007, 11:44:43 am »
ja ze ratelt wat, merkte sinds gister op dat de ander dat nu ook probert te maken, dat ratelende, maar lukt hem nog niet helemaal geloof ik..verder maakt izzy ook wat piepende klaaggeluidjes..zoals een hond dat ook kan.. tja ik weet het niet, maar misschien dat jullie dit zouden herkennen..die ratelgeluidjes maken ze eigenlijk vooral als ze saampjes in 'gesprek' zijn  hihi

snoopy88

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: januari 30, 2007, 09:23:00 am »
ja hij maakt die ratelende geluidjes idd als ze wat slapen/wegdutten/dutje doen/met elkaar kletsen.. en die piepende klaaggeluidjes juist alstie wat aandacht krijgt enzo..dus tja...beetje zeurende geluidjes eigenlijk  :) en dat terwijl die dan nog wl de aandacht krijgt haha  :P raar ding