Ãk geef ze elke dag nieuwe wilgen takken, zodat ze de hele dag door kunnen knagen (en waar ze ook volop gebruik van maken ).. dan hebben ze ook minder snel de behoefte op een hap uit m'n spullen te nemen of de kabels te gaan verleggen
Kaya heeft mijn man mooi voor schut gezet Hij heeft de afgelopen week een eigen ontwerpje gemaakt om de klimboom afdaal-bestendig te maken voor Kaya heb nog het ontwerp van Nicole laten zien, en hij vondt dat erg goed hoor maar volgens hem kon het simpeler.... dat heeft ie geweten Nadat het klaar was heb ik Kaya natuurlijk meteen op de klimboom gezet. En kaya begon meteen naar beneden te kijken en te koppie knikken en ze danste maar door... ik dacht oke dat zit snor. Ik plof achter de computer en nog geen 2 minuten later kijk ik naar de boom...weg Kaya!! Zie dat ze net is afgestapt en onder de klimboom zit. Ik kijken hoe dat toch kan... zie ik het klimtouw over de nieuwe rand hangen dus denk oke dat was je ontsnappingsroute. Het touw naar binnen gelegd.. ik plof weer achter de computer maar ik blijf nu stiekem kijken om te zien wat Kaya gaat doen... nou niks bijzonders hoor Kaya klimt gewoon over de nieuwe rand van de klimboom af Mijn man was op dat moment de hond uit aan het laten.... ik heb hem gruwelijk "toe-gelachen" dat begrijpen jullie wel Morgen zal ik eventjes een foto maken van de klimboom met anti-afdalings-systeem-die-niet-werkt
Mag dit in je draadje Corina?Ik heb een reportage van een afdalende Kaya Ha ha die Frank! Die dacht een slim ontwerp gemaakt te hebben met die domme plexiglaasjes! Had hij het ontwerpje van Nic maar gebruikt, maar daar was hij te eigewijs voor! Ik lig dubbel als ik die plexiglaasjes daaronder zie wahaha!$
is frank ook een eigenwijze grijze??
Ja! nu je het zegt! Eigewijs was hij al maar nu wordt hij ook steeds grijzer