En het werkt perfect! Of Kaya heeft de moed opgegeven of hij durft het nog steeds niet. Maar Kaya isn iet zo bang aangelegd dus ik denk dat hij zich er maar bij neer legt!

Ik heb nog wel een dingetje waar ik jullie mening es over wil.
Ik zit natuurlijk reglematig te spelen met Kaya. En dat vind hij geweldig. En soms zijn het best drukke spelletjes.
Hij gaat bijv expres aan het deurtje op de kop hangen, omdat hij dan weet dat ik onder zijn pootjes ga kietelen. En natuurlijk met alle geluiden die daar bij horen. Of met een balletje naar hem toe gooien en dan rent hij er achteraan om het balletje weer van de kooi te gooien. Soms zit hij ook te slaan met een lepeltje enzo!
Het zijn spelletjes die hij geweldig vind, maar die ook een beetje met agressie, bijten en hakken te maken hebben. Mijn verstand zegt dat hetniet handig is om met hem dit soort spelletjes te doen, omdat dat uitnodigd tot bijten (terwijl dat nooit gebeurd is), maar mijn gevoel zegt dat ik daarmee nog meer de band versterk. En dat hij het leuk vind. en dat je toch lekker met hem bezig bent.
Kaya is namelijk gewoon lomp en het kan niet wild genoeg. En vind dat veel mooier dan zwaaien en rondjes draaien.
Wat vinden jullie daar nou van?