Meestal als ik hier de vorderingen met Kaya op schrijf gaat het heel snel daarna weer mis. Maar ik waag het er op!

Met Kaya gaat het nog steeds goed. Het word echt een leuke en lieve papegaai. Ik krijg heel langzaam meer vertrouwen in hem omdat hij zich erg netjes gedraagt de laatste tijd.
Ik vertrouw em nog steeds niet volledig. Ik kijk gewoon erg uit als mijn handen bij zijn snavel in de buurt komen.
Ik kan heel rustig zijn snavel vastpakken en dan hoef ik helemaal geen druk te zetten ofzo. Want dan doet hij niks.. maar ik heb het idee dat als mijn handen bijv binnen snavel bereik zijn zonder dat ik zijn snavel vasthou dat ik dan een knauw krijg.
Ik kan best wel veel met em. Kan em overal kusjes geven als ik zijn snavel maar vasthou.
Ook laat ik em weer steeds vaker op mijn blote hand zitten. Alleen situaties waarbij het tricky word gebruik ik nog het opstaptouw of een handdoekje.
Ik heb ook nog niet het vertrouwen dat ik hem mijn vinger laat proeven ofzo. Het komt wel maar het duurt gewoon even. En dat ligt meer aan mij dan aan hem denk ik!

Ik moet ook meer lef hebben wat dat betreft, denk ik!