,ik was niet meer te houden en ben vandaag gaan zien naar de gaai,hij heeft ondertussen ook een naam "MAXIM"
hij is zoals jeanneke zei heel boos ,hij haalde uit naar me en zetten zijn pluimen wijd open,hij ziet er vrij goed uit,beetje lange nagels,de bek valt nog mee,alhoewel we hem toch gaan laten bijvijlen,hij zit in de kooi die hij heeft meegekregen en het eerste waar ze nu voor gaat sparen is een grotere kooi
kheb ook een paar foto's genomen zodat jullie hem ook kunnen zien
het zal heel veel geduld kosten,maar dat heeft ze wel geloof ik en de tijd dat hij kan wennen,hij is al niet meer boos als zij in de buurt is en dat is toch al heel wat
sinds vanmorgen is hij echter beginnen te plukken,het is geen dons dat ik in de kooi zag liggen,het zijn veertjes en bij het trekken van de foto's heb ik de plek kunnen zien
zou het kunnen dat hij dit nu doet van stress ?? of zou hij het doen omdat jeanneke er konstant bij zit ?? ze bedoelt dit niet slecht ,ze wil hem zo snel mogelijk leren aan haar stem te gewennen ?? ik heb haar nu aangeraden om eventjes te stoppen met hem over te zetten op pellets,brengt miss extra stress voor hem mee,alleen heb ik haar gevraagd om te stoppen met de apenootjes
ze leid hem ook elke keer ze hem ziet wroeten tss de veertjes af en daartsraks heeft ze hem besproeid,hij stond echt stil te kijken,wist niet goed wat hem overkwam,jeanneke vermoed dat hij het sproeien niet gewoon is geweest
paar foto's

hier kijkt hij echt heel boos

de meegeleverde kooi,waar hij helaas nog een tijdje moet inblijvenÂ

de laatste foto wat fel troebel,zijn lange nagels

en hier zie het plekje waar hij begint te plukken

alle raad om hem te laten stoppen met plukken is zeer welkom