Auteur Topic: Dromen over je vogel  (gelezen 15643 keer)

Cosch

• Gast
Dromen over je vogel
« Gepost op: februari 11, 2007, 11:59:20 am »
Dromen jullie ook wel es over je vogel?

Ik vanacht weer  :S

Ik droomde dat Coco weggevlogen was. En dat ik het helemaal vergeten was.  :S En de volgende ochtend stond ik op het station te wachten en toen hoorde ik em roepen en toen zag ik hem op de lantaarnpaal zitten. En toen bedacht ik me: Ohhh ja die was weggevlogen  doh
Vervolgens riep ik em en toen kwam hij heel mooi aanvliegen en landen op de grond voor me. Ik liet em opstappen en toen liep ik met em naar mn werk en toen was de droom afgelopen!
Stom he?  doh

Offline Diesel

• Broedrijp
  • Geslacht: Vrouw
  • Lorre en Diesel
Re: Dromen over je vogel
« Reactie #1 Gepost op: februari 11, 2007, 12:12:29 pm »
@ cosh , Ik denk niet dat t stom is .. denk dat het een onbewuste angst is dat 1 van je vogels weg zou kunnen vliegen ...

Hier droom ik eigenlijk nooit over mn eigen vogels , maar heb af en toe wel andere vogels ( vreemde vogels  :)) in mn droom voorbij zien komen ..
Heb wel het gevoel dat ik die "vreemde vogels " ooit eens ergens tegen ga komen , en dan denk van .. huh .. die ken ik  :)
Heb al over mn toekomstige ara gedroomd , en ik hoop dat het de ara word/is uit mn droom , dan krijg ik een wereldvogel!!

Offline Neophema Plaza

• Administrator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Man
    • George Steinz
« Reactie #2 Gepost op: februari 11, 2007, 12:14:26 pm »
Stom he?
ik vind het gewoon lekker!

;)

Cosch

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: februari 11, 2007, 12:14:52 pm »
 cheesy2  cheesy2

@ cosh , Ik denk niet dat t stom is .. denk dat het een onbewuste angst is dat 1 van je vogels weg zou kunnen vliegen ...

Maar dan vind ik het zo raar dat ik vergeten was dat Coco weggevlogen was!  ???

Offline Diesel

• Broedrijp
  • Lorre en Diesel
« Reactie #4 Gepost op: februari 11, 2007, 12:17:27 pm »
cheesy2  cheesy2

Maar dan vind ik het zo raar dat ik vergeten was dat Coco weggevlogen was!  ???

??? ja das wel raar , haha heb ik nog geen antwoord op  :)

marian53

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: februari 11, 2007, 12:21:16 pm »
ik denk dat het normaal is, ik droom ook wel eens over vogels maar die zien er dan net iets anders uit dan normaal  :P

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #6 Gepost op: februari 11, 2007, 13:49:45 pm »
Is niet raar dat je droomt dat je Coco vergeten was.. Vrouwen dromen ook vaak dat ze een kind vergeten. Het is gewoon de angst dat je niet goed genoeg zorgt... ;)

Cosch

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: februari 11, 2007, 13:52:18 pm »
 :) ok!

Dat is dan net als dat ik toen droomde dat ik Coco in de badkuip had gezet om te douchen en dat dus die badkuip vol aan het lopen was en het ook vergat maar gelukkig net op tijd ontdekte!

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #8 Gepost op: februari 11, 2007, 14:17:08 pm »
marc is van de week badend in het zweet wakker geworden ,hij had een droom ,eerder een nachtmerrie over flip
hij vloog in huis rond en bleef hangen aan de radiator die hem gelijk onthoofde  :cry: :cry: ,marc was er helemaal ondersteboven van en is dadelijk naar beneden gekomen om te zien of ze allebei nog okéé waren,hij heeft nog een paar uur er vies van geweest van die nare droom

dromen zijn bedrog ,oef gelukkig soms, maar de nasmaak ervan blijft dikwijls nog een tijdje hangen  :S

Cosch

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: februari 11, 2007, 14:50:54 pm »
 :o Oei

Dat is idd een hele nare droom!

Offline Pascal

• Administrator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Man
« Reactie #10 Gepost op: februari 11, 2007, 14:53:58 pm »
Grappig dat je dit topic opent. Ik heb van de week over het uitkomen van de eitjes gedroomd.

Je bent er zo mee bezig dat je de raarste dingen droomt. Onbewust heb ik blijkbaar het idee dat mochten ze uitkomen, of de vogeltjes dan wel vogeltjes zijn.  :CENS

In mijn sciencefiction achtige droom bleken er dus mutanten in de eitjes te zitten die als wormachtigen uit de eitjes kwamen. Niets maar dan ook niets van die dingen hadden dan ook iets weg van een vogeltje. De enige vergelijking was dat ze onbevederd en roze van kleur waren.  :(

Cosch

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: februari 11, 2007, 14:55:18 pm »
 cheesy2  cheesy2

Japie is wel een rare papegaai maar zo raar nou ook weer niet!

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #12 Gepost op: februari 11, 2007, 15:22:37 pm »
ben je wel zeker dat japie de vader is,het kan evengoed een "onbevlekte ontvangenis" zijn  :o             cheesy3 cheesy3

Offline Angelique

• Net zelfstandig
« Reactie #13 Gepost op: februari 11, 2007, 19:23:16 pm »
Toevallig dat ik dit topic nu lees.
Ik heb vannacht niet over mijn eigen aga´s gedroomd, maar er kwamen 4 grijze roodstaarten in voor.

Wel heb ik ruim een jaar geleden over onze Pietekop gedroomd. Deze was heel bijzonder en zal ik ook nooit vergeten:
Hoewel Pietekop zelf niet in mijn droom voor kwam, wist ik in de droom dat hij dood was. Toen ik wakker werd was mijn gevoel heel sterk. Ik ben ook meteen gaan kijken of hij nog leefde. Dit was gelukkig wel het geval. De ochtend na de droom heb ik hem gedag gezegd en ben naar mijn werk gegaan.
Toen ik tussen de middag thuis kwam bleek hij te zijn overleden.

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Sjakko
« Reactie #14 Gepost op: februari 11, 2007, 19:30:25 pm »
Grappig dat je dit topic opent. Ik heb van de week over het uitkomen van de eitjes gedroomd.

Je bent er zo mee bezig dat je de raarste dingen droomt. Onbewust heb ik blijkbaar het idee dat mochten ze uitkomen, of de vogeltjes dan wel vogeltjes zijn.  :CENS

In mijn sciencefiction achtige droom bleken er dus mutanten in de eitjes te zitten die als wormachtigen uit de eitjes kwamen. Niets maar dan ook niets van die dingen hadden dan ook iets weg van een vogeltje. De enige vergelijking was dat ze onbevederd en roze van kleur waren.  :(

Ik denk dat je gewoon onbewust een beetje onzeker bent over het uitkomen van de eitjes en wat je met de jongen zou moeten doen als de ouders ze niet voeren... Je denkt w.s. ik zie het allemaal wel, maar misschien moet je je dus goed voorbereiden: weten wat je gaat doen als blijkt dat de ouders ze niet grootbrengen (je zult ze nooit zelf kunnen grootbrengen met je baan.. dus: wat dan? Hoe ga je het doen? etc. etc.... :)