Auteur Topic: Wat hebben ze allemaal gesloopt?  (gelezen 21087 keer)

Hanke

• Gast
Re: Wat hebben ze allemaal gesloopt?
« Reactie #165 Gepost op: juli 12, 2009, 11:44:30 am »
Ik moet maar een rondje door mijn huis lopen om te zien wat het ook alweer allemaal is....  ???

* gepiercte gordijnen (gemaakt door schoonmoeke, dus niet blij  :angry:)
* ruggen van haast alle kookboeken
* geleende boeken van anderen  :(
* fauteuil (die kan regelrecht naar de sloop met al die gaten waar het schuimrubber uit komt)
* alles wat van hout is: van vensterbank tot oude kaasplank die dienst doet als enorme onderzetter
* de hele tuintafel, maar die telt eigenlijk niet, want dat mog. die was rot.

Tja, en als ik niet superalert zou zijn de afstandbedieningen, maar daar ben ik zuinig op. Dus Gijsje mag niet zonder toezicht ergens rondhobbelen.

Offline Antonia

• Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Ken je papegaai ...
« Reactie #166 Gepost op: juli 12, 2009, 12:20:11 pm »
Het is soms erg met die donderstenen  :)

Weet je wat je kan doen, een stevige bak nemen, curver of zo met deksel en die naast je bank zetten en daar al de dingen in doen die rond je bank slingeren om dat je ze in de buurt wil hebben.
Hij zal mss wel zijn snavel in die bak zetten maar open doen wordt wat lastiger.  ;)

Er staat zo'n doos hier met zaadjes erin, nou hij maakt 'm in een seconde open  tongue2

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #167 Gepost op: juli 12, 2009, 12:27:12 pm »
Ik moet maar een rondje door mijn huis lopen om te zien wat het ook alweer allemaal is....  ???

* gepiercte gordijnen (gemaakt door schoonmoeke, dus niet blij  :angry:)
* ruggen van haast alle kookboeken
* geleende boeken van anderen  :(
* fauteuil (die kan regelrecht naar de sloop met al die gaten waar het schuimrubber uit komt)
* alles wat van hout is: van vensterbank tot oude kaasplank die dienst doet als enorme onderzetter
* de hele tuintafel, maar die telt eigenlijk niet, want dat mog. die was rot.

Tja, en als ik niet superalert zou zijn de afstandbedieningen, maar daar ben ik zuinig op. Dus Gijsje mag niet zonder toezicht ergens rondhobbelen.

cheesy2 Dat is heel wat!! Ik moet nog even lezen wat voor vogel(s) je hebt..  :)

Hanke

• Gast
« Reactie #168 Gepost op: juli 12, 2009, 12:38:15 pm »
Loes: zie Even voorstellen...

(kun je me misschien gelijk antwoord geven op de vraag die ik eronder heb gezet..)