Auteur Topic: Welk fruit eet die van jou het liefst ?  (gelezen 16488 keer)

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
Re: Welk fruit eet die van jou het liefst ?
« Reactie #60 Gepost op: juni 11, 2006, 23:37:41 pm »
Ze hebben gisteren voor het eerst kersen gehad dit jaar!
Het was echt genieten! De kers zit nu wel overal aan! En vooral op de vloer enzo!
 :)

binnenkort zijn er hier ook kersen aan de boom,ik hoop dat flipoke ze zal willen want het is weer iets roods hé, de aardbeien,en radijsjes vliegen hier nog altijd de groene bak in,hij is er bang van en wil er niks van (w)eten

Tommy

• Gast
« Reactie #61 Gepost op: juni 12, 2006, 14:49:45 pm »
Die fotos met die kers :a036: :hart: Prachtig!
Hier vinden ze kers, perzik, nectarine, meloen ,druif enzo ook heeeellll erg lekker :a036:
Heeell in t begin waren ze vrij kieskeurig, maar nu eten ze bijna alles . Ik maak sochtends een bak met verschillende soorten groente en fruit en ze zitten dan allemaal ongeduldig op t puntje van hun stoel (kooi standaard boom of wat dan ook)   :) Pepper begint zelfs rare geluiden te maken van ongeduld ;D

Citaat
Klopt,geen avocado,en ik dacht dat je bij perzik
alleen op moet passen voor de pit ((giftig ?)
appelpitten en kersenpitten enzo mogen ook niet he? Hoe zit t eigenlijk met perenpitjes? ??? Niet dat ik ze die geef...maar toch ::) Ik geef helemaal geen pitten in hun fruit...behalve in de banaan kiwi en de druif ::) ;D Wordt zon geknoei als ik ze daaruit moet vissen ;D

Pluisje

• Gast
« Reactie #62 Gepost op: juni 12, 2006, 22:57:57 pm »
Banaan is hier eigenlijk een topper bij alle twee, maar dat is erg ongezond als je veel geeft (te veel fosfor).
Dat krijgen ze dus voor een bijzondere gelegenheid (klein stukje in het weekend of met feestdagen ;D

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #63 Gepost op: juni 12, 2006, 23:07:31 pm »
banaan lust flip niet,ik denk dat het is omdat het zo'n pap word in zijn bek en dan trekt hij altijd vieze snuiten,met z'n tong langszij
schoon zicht zenne en dan laps ,bananenpap op mij

fred

• Gast
« Reactie #64 Gepost op: juni 12, 2006, 23:41:44 pm »
Fred wordt helemaal lyrisch als ik met een banaan rondloop, hij roept dan: halloooooooooooo en oooooooo lekkerrrrrrr. Ik snijd het bovenste topje van de banaan los en laat het hem eraf pakken, eet zelf de rest op en Fred eet het topje leeg. Ook druif vind hij geweldig lekker verder is het een super verwend mormel  :)

Sanco

• Gast
« Reactie #65 Gepost op: juni 15, 2006, 10:48:14 am »
Tony is helemaal gek op zespri kiwi's. dat zijn van die gele zoete kiwi's. Toen ik hem dat gaf was het voor het eerst dat hij zijn bakje helemaal leeg at en dat ik geen spetters van de muur hoefde te vegen. Hij had het echt helemaal opgegeten zonder te knoeien! Ik kan het zelfs als beloning gebruiken, hij doet er alles voor!   :thumsup:

jaantje

• Gast
« Reactie #66 Gepost op: juni 17, 2006, 03:00:36 am »
Ik ben er straks achter gekomen dat Appie witte kool helemaal geweldig vind.
Appie lust verder graag banaan, appel,druiven,mango,perzik,pruim,kersen.
Jacko lust graag appel.druif,ananas,sinasappel en vooral banaan.
Ja, en poekie met moeite een stukje appel en druif,en mandarijn  :-[

coco

• Gast
« Reactie #67 Gepost op: juni 17, 2006, 05:47:25 am »
banaan lust flip niet,ik denk dat het is omdat het zo'n pap word in zijn bek en dan trekt hij altijd vieze snuiten,met z'n tong langszij
schoon zicht zenne en dan laps ,bananenpap op mij
hhahahahaaaaaaaaaaaaaa, ja dat komt me heeeeeel erg bekend voor hhahahahaha

coco

• Gast
« Reactie #68 Gepost op: juni 17, 2006, 05:51:13 am »
heb vandeweek een citaatje gehoord...een hond heeft een baas een kat personeel, maar wat heeft een grijze dan?? hahahhahaha

Offline Lejah

• Super Parrot
« Reactie #69 Gepost op: juni 17, 2006, 12:02:56 pm »
Ik had al eerder gereageerd dat Joda het liefst appel heeft en Cody het liefst niets. Toch proeft Cody alles wat Joda eet, want stel je voor dat ze wat mist he ;) Zo kon het gebeuren dat Cody afgelopen week voor het eerst van dr leven een nectarine proefde. Nou, je gelooft je ogen niet! Cody die nergens van houdt, vecht als een leeuwin om alle nectarine voor zichzelf te houden! :o :)

heb vandeweek een citaatje gehoord...een hond heeft een baas een kat personeel, maar wat heeft een grijze dan?? hahahhahaha

Eem complete hofhouding misschien? :)

coco

• Gast
« Reactie #70 Gepost op: juni 20, 2006, 01:29:41 am »
jahahahaha ;D ;D,

Cosch

• Gast
« Reactie #71 Gepost op: juni 20, 2006, 09:00:03 am »
Geweldig he!
Ja nectarine is hier ook een feest!
Maar kersen en meloen is toch wel het toppunt!  :thumsup:

Loesje

• Gast
« Reactie #72 Gepost op: juni 20, 2006, 10:52:33 am »
Bob is helemaal gek op appel :)
Als ik met ander fruit aankom kijkt hij me heel zielig aan, en zodra hij appel ziet begint hij te dansen :thumsup:.
Banaan lust hij ook, maar bijvoorbeeld sinasappel eet hij niet op en gooit hij door de kamer heen :-[

Leo

• Gast
fruit eten
« Reactie #73 Gepost op: februari 11, 2007, 18:50:06 pm »
Als ik naar de foto van de maand zie weinig inzendingen
Dus vraag ik me af eten jullie gaaien fruit  en zoja welk

Bijou eet appel druif kiwi paprika

Cosch

• Gast
Re: fruit eten
« Reactie #74 Gepost op: februari 11, 2007, 18:56:48 pm »
HIer zijn al heel veel topics over. Ik voeg je vraag samen met het topic: Welk fruit eet die van jou het liefst ?