@ frank: als ik een vraag heb dan heb ik voorlopig wel genoeg aan de kennis van leden hier en jou (en de kwekers van Pink en Bastiaansen en Hedwig).
er valt niet te ontkennen dat H veel van kromsnavels weet. ik vind het echt oprecht noemenswaardig dat iemand er zo voor gaat.
maar Frank, denk je niet dat zijn antwoorden via een forum net zo betrekkelijk zijn (of hoe noem je dat) als de antwoorden die ook anderen hier en op andere fora geven?
de vogel wordt immers niet gezien. antwoorden blijven dus algemeen. alleen geeft H meer achtergrond info.
Hallo Door,
je kan nooit te veel info krijgen, ik leer nog elke keer bij en elke vogelkenner die denkt dat hij alles al weet, loopt uit kortzichtigheid veel informatie mis.
Sommige mensen echter hebben veel moeite met goed lezen of intepreteren zaken verkeerd (al dan niet bewust) en dat maakt fora soms tot gevaarlijke media.
Wie er dan ook schrijft en wat die persoon schrijft , je moet altijd een stukje reserve in acht nemen.
Het aller belangrijkste is dat men zelf NADENKT.
Dus ja een forum heeft een bepaalde mate van betrekkelijkheid.
Maar het mooie van dit soort media is wel weer ,dat je zoveel nieuwe vrienden maakt elk met een eigen unieke kijk op deze mooie hobby en als er dan ook nog gelachen kan worden dan is het prima toch.
Ik wil nog wel een kanttekening maken bij het oorspronkelijke onderwerp, degene die deze service exploiteerd heeft in mijn ogen op andere fora zich nogal onheus gedragen en heeft volgens MIJ niet als hoofddoel informatie verstrekken maar het vullen van zijn knip,
mvg Frank
ps
Ik verslik me zowat in mijn koffie

was toch hopelijk niet te heet Â