Auteur Topic: consequenties ring verwijderen en niet chippen?  (gelezen 2581 keer)

billy

• Gast
Re: consequenties ring verwijderen en niet chippen?
« Reactie #15 Gepost op: februari 25, 2007, 12:22:56 pm »
Hoi Corina
Sjakie zijn ring heb ik ook laten verwijderen, wel heeft de da een verklaring getekend dat ze de ring verwijderd heeft, ik wil ze ook laten chippen over een tijdje.
Groetjes Els

ede

• Gast
« Reactie #16 Gepost op: februari 25, 2007, 18:27:27 pm »
De gaaien zijn vanmiddag weer gewiekt en dus had ik de kans om nog even goed naar zijn pootje te kijken en ik zie echt niks. Geen wondje, geen plekjes of wat dan ook!

Dus ik ga volgende week even Verstappen bellen om te vragen of ik hem gewoon echt kan blijven negeren of dat er wat gedaan moet worden!

noa

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: februari 26, 2007, 20:10:01 pm »
Noa is wel gechipt, en dat deden ze in haar borst.
wat frank zegt is bij noa niet helemaal waar, je voelt het bij haar namelijk wel zitten. en ik heb de chip gezien en was mininmaal 1 centimeter groot

ik had ook aan de dierenats gevraagd of het niet kon gaan zweven, toen zei hij " dat was vroeger wel, maar die chip die hij bij noa gebruikte was een nieuwer soort, en kan absoluut niet gaan zweven.

ik vind persoonlijk chippen wel belangrijk zeker als je vogel mee naar buiten gaat. aan een ring kan je de eigenaar niet achterhalen, alleen de kweker.

miekje

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: februari 27, 2007, 09:47:44 am »
wat frank zegt is bij noa niet helemaal waar, je voelt het bij haar namelijk wel zitten. en ik heb de chip gezien en was mininmaal 1 centimeter groot

Een chip is 14 mm lang, en 2 mm doorsnede, voor een gaai is dat echt niet te groot hoor  ;)
Ze worden ook ingebracht bij kittens en puppy´s  :thumsup:
« Laatst bewerkt op: februari 27, 2007, 09:52:38 am door miekje »

Nynke

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: februari 27, 2007, 16:08:53 pm »
ik had ook aan de dierenats gevraagd of het niet kon gaan zweven, toen zei hij " dat was vroeger wel, maar die chip die hij bij noa gebruikte was een nieuwer soort, en kan absoluut niet gaan zweven.

Ik weet niet of ik dit kan vergelijken met de pup van mijn moeder, maar die is ook gechipt met het "nieuwere soort".
Deze is echter een heel eind gaan wandelen en zit nu in haar oksel.
Dus ook de nieuwere soort kan gaan wandelen  :-[

(Dit hebben we toen ook aan de dierenarts laten zien, en het was nog maar één keer eerder voorgekomen bij die nieuwere chips.
Maar toch ze gaan wel aan de wandel.)
« Laatst bewerkt op: februari 27, 2007, 16:13:35 pm door Nynke »

noa

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: februari 27, 2007, 16:17:17 pm »
Ik weet niet of ik dit kan vergelijken met de pup van mijn moeder, maar die is ook gechipt met het "nieuwere soort".
Deze is echter een heel eind gaan wandelen en zit nu in haar oksel.
Dus ook de nieuwere soort kan gaan wandelen  :-[

(Dit hebben we toen ook aan de dierenarts laten zien, en het was nog maar één keer eerder voorgekomen bij die nieuwere chips.
Maar toch ze gaan wel aan de wandel.)

ik weet ook niet of je dat kan verglijken met een pup, maar zal wel het afentoe in de gate gaan houden dan.