Gisteravond was ik bij een vriendin op haar verjaardag , en op een gegeven moment kwam het gesprek op mijn papegaaien terecht ( altijd een leuk onderwerp voor mij

)
Een kennis van mijn vriendin had het niet helemaal gevolgd , dus die vroeg later aan mij of ik gek was op gaaien , want ze had half iets opgevangen .. JA dus

Toen vertelde ze dat bij haar op haar stage-adres een grijze roodstaart stond ( zoeen die op een duif lijkt zegt ze

) en dat er iemand van de medewerkers vorige maand aan haar had gevraagd dat als ze een goed huisje wist ....
Wat ik begreep is dat dat beestje in een redelijke kooi zit , maar er nooit uitkomt , er van 08.00 tot 19.00 uur wel veel mensen langslopen , maar dat ie sávonds en in t weekend alleen zit .
Verder weet ik nog niks , geen naam , geen leeftijd etc ..
In ieder geval moet ze morgen weer stage lopen , en dan gaat ze vragen of er al een goed huisje is gevonden , zo niet , dan mag ik hem waarschijnlijk zo hebben .( ze gaat me hoe dan ook erover bellen)
Ik ga mezelf niet al te blij maken , probeer er nuchter onder te blijven , misschien gaat het niet eens door , maar als dat wel het geval is .. hmmm ff denken dan maar hoe ik het aan ga pakken .....
Word hopenlijk morgen vervolgd