Auteur Topic: Foto's van de meeting 18 maart 2007  (gelezen 8014 keer)

Bas

• Gast
Re: Foto's van de meeting 18 maart 2007
« Reactie #30 Gepost op: maart 19, 2007, 11:56:15 am »
Hoi allemaal !

Ik zie dat jullie het heel leuk hebben gehad ondanks het weer.
Mooie foto's ook weer !!  :a036: :a036:
Helaas had ik gisteren andere prioriteiten....
Voor degenen die mij nog kennen (Loes, Pascal, Corina) tot de volgende keer !
George & Petra en Ruud van onze Vriendenkring waren er wel.

Groeten,

Bas (bestuurslid Vriendenkring van de NOP en vrijwilliger NOP)

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
« Reactie #31 Gepost op: maart 19, 2007, 12:19:04 pm »
Hee Bas!!! Ja, jammer dat je er niet was!! Volgende keer dan maar weer he? ;) Ik vond het ook echt hartstikke leuk om George en Petra, Ruud en Astrid aanwezig te zien! ;)

ede

• Gast
« Reactie #32 Gepost op: maart 19, 2007, 12:37:17 pm »
Ik vond het echt jammer dat je er niet was! Tot de volgende keer!
Was wel erg leuk dat George & Petra en Ruud er wel waren!  :thumsup:

Ik vond het echt top dat wij als Parkieten-land korting kregen bij de entree! Was echt een super leuke verrassing!   :yahoo:

marian53

• Gast
« Reactie #33 Gepost op: maart 19, 2007, 13:27:24 pm »
Helaas had ik de korting misgelopen  cheesy2 maar das niet erg want alles komt toch ten goede van de vogels . :)
   :nr1: :nr1: :nr1: George en Henk  :nr1: :nr1: :nr1: voor de fotos heerlijk is dat  ik geniet er echt van zo mooi ze zijn  :)
 en vivke die van jou zijn ook mooi hoor  :)

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #34 Gepost op: maart 19, 2007, 18:44:27 pm »
deze was favoriet bij marc ,een zwarte roodstaart kaketoe

deze vogels blijven toch imposant hé

hier staat het ganse album

en we hebben één filmpje gemaakt ,jarno en de lachende kaketoe   cheesy2

ede

• Gast
« Reactie #35 Gepost op: maart 19, 2007, 18:48:48 pm »
Leuk zeg!

Ik ga ze straks uploaden!  :thumsup:

Leo

• Gast
« Reactie #36 Gepost op: maart 19, 2007, 19:26:21 pm »
Nog eerst even een sanitaire stop en koffiebreak

Er zijn al vele prachtige fotos van de papegaaien van het NOP daarom geef ik alleen die van de Forumgangers

Sandra wou niet op de foto???

Offline 180sonic

• Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #37 Gepost op: maart 19, 2007, 20:01:05 pm »

sandra doet aapjes voeren

pascal doet grijsjes knuffelen

en een kooi vol met corretjes ;)

ede

• Gast
« Reactie #38 Gepost op: maart 19, 2007, 20:04:20 pm »

Jeffrey, Dorian en Menno

Antonia, Loes en Nicole

Genietende Lori's

Vogeltjes die zelf de nootjes wel gingen pakken bij Sandra

Mooie Inca

DEEE Zeearend! wauw die was dichtbij

Een Kea die uit lekker aan het badderen was.

Offline broto

• Aan de leg
  • Geslacht: Man
  • kweker van zuid amerikaanse parkieten en forpussen
    • www.conure.nl
« Reactie #39 Gepost op: maart 19, 2007, 20:17:21 pm »
corine, je bent deze vergeten  cheesy2 cheesy2

ede

• Gast
« Reactie #40 Gepost op: maart 19, 2007, 20:19:01 pm »
 cheesy2  cheesy2 Jaa idd. Die heb ik ook nog gemaakt! Met m'n droom fototoestel!  ;D

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #41 Gepost op: maart 19, 2007, 20:25:39 pm »
Parkietenlandmeeting van 18 maart 2007 in het NOP

Vrijdagavond,16/3  ,ik zet net in het topic,nog 2 nachtjes slapen.Er komt snel een vervolg ,iedereen kijkt er naar uit.
Zaterdag,17/3  ,topic is nog wat langer geworden,er vallen er af en er komen er andere bij,we staan op 47 deelnemers,  :yahoo:  PLF-leden met hun aanhang. De afgelopen week was het schitterend weer en de hoop op een mooie zondag verdwijnt als sneeuw voor de zon als je de weerberichten moet/gaat geloven.Er word vanalles voorspeld,regen,sneeuw ,brede opklaringen en vleugje zonneschijn,och ja ,we zullen wel zien.
Zaterdagavond is het erg rustig op het forum,blijkbaar zijn er velen die bijtijds zijn gaan slapen want “morgen” is de grote dag.
Slaapwel iedereen ,tot morgen!!!!

Zondagmorgen, om 7 u loopt de wekker af, woohoo woohoo,het is zover,eindelijk tijd om op te staan,het is vandaag zover,we gaan elkaar weerzien en we gaan nieuwe gezichten ontmoeten.Oh wat kijk ik er naar uit,Loes,Corina ,Pascal ,Pascalle en Antonia kende ik al van vorige meeting ,augustus 06,Sandra is ondertussen een fijne vriendin geworden en Nicole heb ik in men hart gesloten sinds ik haar PLF-mammie ben. Zeer benieuwd   :CENS was ik naar Jarno en Ilona en naar Dorian ,Frank,George en Henk de carpoolbijzitters,  :hot:  och eigenlijk naar iedereen die zou komen ,Marian,Jane Chantal,Tommy-z, en waarschijnlijk vergeet ik wel iemand op te noemen
En wat nog het meest belangrijke was ,eindelijk kreeg ik de kans om naar het NOP te gaan,heel veel had ik ervan gehoord ,heel nieuwsgierig was ik ernaar.
Om 8.45u zijn we dan vertrokken om via Lille te gaan om Leo en Hilde op te pikken die samen met ons gingen oprijden.Maar wat we onderweg tegenkwamen was niet om van naar huis te schrijven,regen, regen en nog eens regen,als dat maar goed komt,hoe dichter we bij Antwerpen kwamen ,hoe natter. Leo en Hilde opgeladen ,snel een kleine plaspauze (was hoog nodig) en tasje koffie en wijle weer op weg.
Germaine(belgische tomtom)  brengt ons op goede weg en we rijden zeer op tijd Veldhoven binnen, en net zegt germaine,”links afslaan en op 200 meter hebt u de bestemming bereikt”
Yeahhhhhhhhhhhh ,we zijn er ,nog even dat zandweggetje door en we zijn er !!!!! dat zandweggetje was veranderd in een modderwegje maar geen prbleem,het glijd wel een beetje maar we raken er door,even een droger stuk en wéér een héél modderig stuk,diepere groeven,véél meer slijk als daarnet,maar ja je moet erdoor,een kleine 100meter verder ligt onze eindbestemming ,dus ja ,we rijden door en we rijden en we draaien door ,ter plekke ,ik begon ze te nijpen en als ik over men schouder keek naar achteren zag ik dat hilde er ook niet erg gerust in was. Marc gaf het niet op ,hij moet en zou eruit geraken en ondertussen de wielen gingen van ddddddddzzzzzzzzzzzzzzzzzzzdddddzzzzzzzzzzzzzzzz en ja opeens  :nailbiting:  ………………………………… een beetje vooruit en weer  :nailbiting:  ……………..ddzzzzzzzzzzzzzzzzzde wielen slipten door ,achteruit,voorruit   :shipwrecked: ,achteruit ,vooruit ,ddddddddddddddzzzzzzzzzzzzzzzddddddddddddddzzzzzzzzzzzzzzzz ,wielen draaien in het rond,motor loeit ,auto vol met moddersproeten en dan ineens …………………. Jaaaaaaaaaaaaaa we zijn los , de 4 zuchten die je toen hoorde zorgden zeker voor een plaatselijke storm ,langzaam maar zeker reden we de parking op ,met een auto vol slijk !!!!
Jullie komen van ver zeker ?? was de eerste vraag .
Dit was echter snel vergeten,we zagen dat onze vrienden er al waren ,dus snel iedereen gedag zeggen ,oude bekenden en nieuwe gezichten . De meesten herkende ik wel ,alleen bij Henk twijfelde ik even, man man ,wat zie ik nu   :CENS …………………….Kees en Mar kende ik niet maar was ook een aangename kennismaking . Er kwam nog een wagen aan, en nog één ,ik herkende Giggles op slag maar toen er nog een tweede Giggles uitstapte stak de twijfel weer op ,wie was nu de echte ,hahaha ,dat lag snel voor de hand,degene die niet offtopic ging was Marc de broer van Jarno . cheesy3 cheesy3

En dan ineens moest iedereen opzij springen,  :o welke gek kwam daar nu die natte, vol plassenstaande parking opgevlogen ,Pascal ,hij had zijn wagen volgeladen,vol met ……………….mooie vrouwen,toen zij op de parking kwamen ………….begonnen zij te ……… lachen en te wuiven omdat ze bijna de laatste waren .
Nog een grote lading was achter, de laatste wagen kwam er ook aan met Menno en zijn gevolg. Door de bijtende kou op de parking was er al een deel van de groep zich gaan warmen ,Jane had kleine kindjes bij en die waren blij dat ze al binnenkonden,(correct me if i am wrong) . Een lekker tasje koffie kon er bij iedereen wel in en dan HOP naar buiten,ik wil nu eindelijk dat mooie opvangpark zien.
Alles wat ik zag en voelde hier vertellen zou een hele opgave zijn, prachtige dieren ,sommige met en sommige zonder leuk verhaal .Stuk voor stuk dieren die hier in het Nop welgekomen zijn,die dankzij de steun en hulp van vele mensen nog een mooi leventje leiden.
De ganse tijd hoor je “alloowww”   :hart: en lekker hé ,en overal waar je kijkt zie je wel een gaai ,wit,grijs,groen en bontgekleurd, een paradijs ,maar dat is mijn mening. In het midden van het park krijg je even hartepijn,  :cry: als je die arme kneusjes ziet zitten, wat goed dat zo’n opvangpark bestaat, je hart bloed als je de diertjes ziet .

Voor mij persoonlijk was het een heel geslaagde dag ,vele dieren gezien,vele leuke mensen ontmoet,het weer viel redelijk mee,buiten af en toe en koude wind. Men hart werd beroerd ,men vriendenkring verruimd en men mandarijntjes zeer gegeerd.  :)
Aan allen die er waren,BEDANKT  :-*  om de dag geslaagd te maken,aan allen die er niet bij waren ,spijtig ,ik had jullie graag leren kennen.Zeker zorgen dat je erbij bent de volgende keer.
Aan de initiatiefnemers BEDANKT  :-*  dat jullie dit hebben mogelijk gemaakt.

Vivke .

Ps,mocht ik iemand vergeten zijn te vernoemen of te bedanken ,het is niets persoonlijks. Mea culpa . :-*

ede

• Gast
« Reactie #42 Gepost op: maart 19, 2007, 20:29:38 pm »
Heel leuk verslag Vivke!  :thumsup:  :thumsup:

Offline broto

• Aan de leg
  • Geslacht: Man
  • kweker van zuid amerikaanse parkieten en forpussen
    • www.conure.nl
« Reactie #43 Gepost op: maart 19, 2007, 20:35:48 pm »
leuk verslag gemaakt vivke  :thumsup: ben blij dat de meeste hollanderskes zijn meegevallen  cheesy2 cheesy2

@corine, je heb nog een foto gemaakt  ;D 

ede

• Gast
« Reactie #44 Gepost op: maart 19, 2007, 20:38:40 pm »
 cheesy2 jaaa!

(is wel flink bewogen zeg!  :o Op het schermpje viel nog wel mee)