Leuke speeltjes allemaal .
Zelf hebben wij ze allemaal zo'n beetje wel uitgeprobeerd. Alleen die met de dopjes van de flessen nog niet. Die ga ik zeker maken voor hem.
D.J. vindt alles geweldig. Maar helaas is het altijd van korte duur en moeten we al gauw weer wat nieuws maken, omdat hij alles, maar dan ook alles binnen no time gesloopt heeft. Hij heet niet voor niets "nijptang"(vertaald(kaketoe). Wij hebben een echte sloper in huis, zijn bekkie staat nooit stil, alles wat ie onderzoekt moet ook stuk. Je kunt hem dan ook nog niet voor een halve minuut op je rieten stoel alleen laten zitten bijvoorbeeld, want je kunt zelf wel invullen wat er dan gebeurt.
Ik had deze week een kussensloop met van die katoenen kwastjes op de hoeken, die ik eigenlijk weg wilde gooien. Ineens dacht ik dat d.j. die wel leuk zou vinden. En inderdaad ze zijn al gesloopt in honderden kleine draadjes. Hahahaha.
Ik wil eigenlijk vragen of er iemand is die weet waar ik voor niet te veel geld echt katoenen scheepstouw kan krijgen??? Ik heb al verschillende keren op internet gezocht, maar dan moet je gelijk hele katrollen kopen. We zijn bezig met een mega speeltuin voor buiten.
Ik hoor het graag.
mvg Christel