Auteur Topic: Dominantie  (gelezen 3558 keer)

Asura

• Gast
Re: Dominantie
« Reactie #15 Gepost op: mei 08, 2007, 11:35:26 am »
En de situatie is weer om!!!
Renji is nu weer de dominantste.. Ik merkte gisteren al dat hij Abarai 2 keer wegjaagde (1 keer van het voerbakje en 1 keer van een speeltje) en nu na het voeren was het heel duidelijk. Gelukkig hebben ze net wel even samen uit het voerbakje zitten eten (Renji lijkt toch toleranter tegen Abarai te zijn dan andersom) maar voorlopig hou ik het 2e voerbakje er toch ook in!
Spannend hier! :)

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #16 Gepost op: mei 08, 2007, 12:39:26 pm »
Ze zijn dus wel aan elkaar gewaagd  :)

Asura

• Gast
« Reactie #17 Gepost op: mei 15, 2007, 13:54:46 pm »
Ze zijn dus wel aan elkaar gewaagd  :)
Zeker weten!! ;)
Er is vandaag helaas weer veel ruzie: als Renji uit het grote bakje zit te eten, wordt hij onmiddelijk weggejaagd door Abarai. Gaat Renji vervolgens uit het kleine bakje aan de andere kant van de kooi zitten eten, jaagt Abarai hem daar weer weg! En zo gaat het steeds op en neer >:D
Buiten de kooi pikte Renji vanmorgen Abarai hard op zijn kop en af en toe jaagt hij achter hem aan. Dus het lijkt weer zo te zijn dat Renji buiten de kooi de baas is en Abarai in de kooi.. We wachten maar weer af!

Ze hebben geluk dat ik de hele dag thuis ben, want dan staat de kooi de hele dag open dus hebben ze genoeg ruimte om het uit te vechten :P

Offline Janina

• NOP Sponsor
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #18 Gepost op: mei 15, 2007, 13:56:26 pm »
Ik denk dat dit zo wel zal blijven.  :)
Bij de aga's is het zo dat een mannetje altijd ondergeschikt is aan zijn vrouwtje en ikzelf heb 2 popjes bij elkaar gehad en die hadden geen duidelijk verschil, probeerden steeds de baas te worden, ze waren aan elkaar gewaagd.

Asura

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: mei 15, 2007, 16:22:13 pm »
Zolang er geen echte, erge vechtpartijen plaatsvinden, vind ik het niet zo erg.
Ze zijn op het moment weer vriendjes, zitten lekker in het zonnetje achter het raam naar buiten te gluren :)