even anders dan,
ten eerste meld ik me aan omdat ik een vogelfriek ben,en naar mijn weten leven we in een land met vrijheids van menings uiting.wat ik bedoel tezeggen is dat ieamand een topic aanmaakt,en direct blindeling gelooft wat er gezegt wordt.ik heb de mensen achter villa vliegbrigade gevraagt om hier hun reactie tegeven.zij hebben mij laten weten met de mails van degene die dit heeft aangehaald teplaatsen.zo zien we 2 verhalen.en waarom mag ik geen jullie zeggen?volgens mij niets verkeerds mee.jullie interpeteren direct het slechte ervan.wel jammer.kijk ik heb mij hobby,en daar ga ik voor.zeg alleen dat ik veel mensen ken die daar de kooien vandaan hebben gehaald zonder probleem.dat zegt voor mij al genoeg.

allereerst vind ik het ongenuanceerd om "jullie" te gebruiken, aangezien je daarmee IEDEREEN op dit forum bedoeld.
je geeft aan dat jij het niet redelijk vind dat mensen hun mening geven zonder hiervoor informatie te vergaard te hebben,
dat doe jij dus nu zelf ook, door "jullie" te gebruiken in jouw redevoering.
ernaast heb ik het vermoeden dat jij je hier niet aangemeld hebt omdat jij een vogelfreak bent,
maar om in dit topic te reageren. dit baseer ik op het feit dat je je nog niet netjes hebt voor gesteld, zoals wij dat wel van je vragen,
maar direct hier gereageerd hebt. verder heb ik hier geen feiten van, dus ik hou het bij vermoeden en is het aan jou het tegendeel te bewijzen.
nog meer ernaast vind ik dat op een forum gedicussieerd moet kunnen worden over alles,
en dat een winkel zich hierin niet kan verdedigen is logisch, aangezien er vele fora zijn, en een winkel niet op allen kan controleren wat er over hun gezegt wordt.
Er zullen natuurlijk ook klanten zijn met andere ervaringen, en hierdoor ontstaat de discussie. als er maar van 1 kant wordt belicht is het meer een klacht als discussie,
maar we gaan er wel van uit dat een klacht waarheid is, aangezien ik het nu er niet van zie om een winkel zwart te maken, of een discussie over een winkel te starten,
als er niets te discussieren valt!
Een van de belangrijkste eisen van een discussie is dat er goed gelezen (in dit geval) wordt.
dat de genoemde winkel zijn verdediging hier komt voeren is prima, zolang dit binnen de regels van ons forum gebeurd!
En het is zo dat geschillende bij leden onderling opgelost moeten worden via email , pb of msn,
en niet uitgevochten worden via het openbare gedeelte van dit forum!
aangezien een geschil tussen leden los staat van alle anderen op dit forum!
raar vind ik het ook dat jij "ons allen" verwijt blindelinks te geloven dat genoemde winkel een onbeschoft is,
terwijl je erna wel verwacht dat door jou post "iedereen" jou gaat geloven.
ik kan je trouwens exact uitleggen waarom allen die gereageerd hebben zo negatief reageren op jou zoals je hier schrijft:
jullie interpeteren direct het slechte ervan.
hallo allemaal,
mischien telaat,maar beter laat dan nooit.ik moet eerlijk zijn en heb meedere kooien bij hen vandaan.
een stuk of 15.en heb nooit problemen gehad met hen.ze zijn gewoon vriedelijk!!.maar ik snap jouw vraag ook niet.
dat is de prijs wat hun vragen!!.ook al zijn ze duurder dan een andere.dat is hun goed recht!!.je vraagt toch ook niet in
de winkel waarom de ene winkel duurder is dan de andere winkel.
ik vindt persoonlijk niet dat hun aso zijn mij jij.dit is een aso vraag!en krijg je ook zon antwoord.
vindt ook dat mensen die hier op gereageerd hebben.ook eerst info aan hen hadden moeten vragen.
dan hoor je 2 verhalen.want kan best zo zijn dat hij zelf ook niet beleeft was,dus dan hoeven hun ook niet beleefd teblijven.
dit is mijn meening.
mvg remco
dit vind ik persoonlijk een negatieve opening die je geeft, zodat mensen ook negatief reageren.
het wordt intresant,
want jullie hebben het over mike,nou hahahaha dit gaat niet over mike,want hun heten marcel en carina.dus eerat even beter info inwinnen en dan met comentaar komen.dat is de probleem hier heb ik in de gaten.en trouwens wie heeft het over valkparkieten kweek?em ik vindt dat er ook goede bevindingen hier neergezet moeten worden,en niet alleen de negatieve.neem de moeite en vraag hun hoe het in elkaar zit,en vel dan je mening.een verhaal heeft TWEE kanten.en zeker als administrator hoor je een goed voorbeeld tegeven.maar goed.
gr.remco
het feit dat jij een onaangename reactie interessant vind, is naar mijn mening ook niet een positieve houding, dus krijg je een negatieve houding terug
al met al..
ik ben zeer blij dat er iemand is die ook een positieve interactie heeft met genoemde winkel!
ik vind het zeer jammer dat er op deze manier gecommuniceerd moet worden,
ik hoop dat we vanaf dit moment weer een goede en gegronde discussie ofwel ervaringsuitwisseling kunnen opzetten!
ik hoop dat je in het vervolg geen "jullie" meer gebruikt in dit soort situaties, maar iets als bijvoorbeeld "zij die gereageerd hebben" of noem gewoon het beestje bij zijn naampje!