Auteur Topic: kaal plekje  (gelezen 2023 keer)

truus

• Gast
Re: kaal plekje
« Reactie #15 Gepost op: mei 01, 2007, 21:41:43 pm »
hoi
ik moet nog effe kijken waar een goede dierenarts zit
aan deejay is zo opzich niks te merken hij eet goed(als hij het lekker vindt hihihihi)
als je met kaya 7 mei bent geweest wil je dan aub wat van je laten horen ik ben erg benieuwt
groetjes truus

Offline Dianne

• Super Parrot
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #16 Gepost op: mei 01, 2007, 21:53:45 pm »
Ja ik laat het je weten!

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #17 Gepost op: mei 01, 2007, 21:54:42 pm »
oei truus,als ik nu die foto zie van deejay,is het een hele andere kale plek als bij flip,die heeft het werkelijk tussen de schouder en de nek

Offline Dianne

• Super Parrot
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #18 Gepost op: mei 07, 2007, 14:35:38 pm »
Ik heb Hedwig gevraagd naar het kale plekje, het was een heel normaal plekje niets om je zorgen te maken. Ze zei ook een beetje grappend, het zijn eigenlijk ook maar kale dieren met hier en daar wat veren (ze doelde daarmee niet op plukkers) Mocht je toevallig toch naar een vogelarts moeten gaan laat je het gewoon zien, maar je hoeft niet perse voor dat plekje dus naar de vogelarts mits de huid er rustig uit ziet natuurlijk.

truus

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: mei 08, 2007, 12:45:21 pm »
hoi
dank je voor het reageren gelukkig is het niks bij kaya
ik ben nu wat minder ongerust. het  plekje bij deejay is niks veandert ook de huid niet, dus ik wacht nog effe maar zodra er iets veranderd bij deejay ben ik bij een dierenarts en als het inderdaad bij deejay hoort (zo'n kaal plekje) voor mij maak het niks uit ,zo aan de buitenkant zie je het toch niet
groetjes truus