dus het was een stomme zet van ons

maar coco blijft dus mooi in de woonkamer staan dan weet ik zeker dat hij goed staat.
het zal alleen straks eind juni begin juli passen en meten worden want dan komt zijn nieuwe vriendje.
ook een grijze roodstaart ik dacht een congo of(althans het grotere soort grijze roodstaart)
maar daar vinden we ook wel wat op want bij elkaar zetten denk ik dat het geen optie is.
een jonge grijze bij een oude zetten maar we wachten af.
Maar coco heeft vandaag weer zijn medicatie gehad lekker in een halve blauwe druif en voor blauwe druiven pleegt hij een moord.
gisteren zijn ook weer de palmnoten binnen gekomen en daar krijgt hij ook elke dag er een van en als hij daar mee klaar is dat is niet te beschrijven hoe hij er uit ziet

alleen nu doet hij er nu wat langer over eer hij hem op heeft.
aan coco kan ik zien dat de medicatie aan slaat hij kijkt frisser uit zijn ogen en er zit duideijk meer beweging in.
nu hij zich fitter voelt wil hij zoveel doen maar alleen het lukt hem nog niet helemaal dus probeert hij het toch te doen maar dan met tussenposen

commentaar heeft hij alweer genoeg en hij scharrelt weer lekker op de grond de beuken snippers vliegen weer door de kamer

maar ja probeer daar nu maar eens kwaad op te worden

jos