Auteur Topic: Kietelen  (gelezen 1322 keer)

ede

• Gast
Kietelen
« Gepost op: april 19, 2007, 14:58:40 pm »
Als die mij aan de tralies van de kooi hangen ga ik ze wel es kietelen onder de pootjes of de teentjes vastpakken ofzo. Ff lekker pesten!  :)
En het is zo grappig om te zien dat de reacties zo verschillend zijn.
Coco klimt zo snel hij kan weg en probeert mijn vingers te ontwijken.
Kaya blijft stoer hangen waar hij hangt en gaat net zo gek mee lopen doen of probeert door de tralies mijn vinger te pakken.

Zo grappig. Daaruit blijkt ook weer een beetje het karakter. Coco is een vluchter en Kaya een vechter. Is ook echt zo!

Op zich niet zo'n belangrijk verhaal  :) maar vond het wel grappig om te vertellen!  :-[

Offline Dianne

• Super Parrot
  • Geslacht: Vrouw
Re: Kietelen
« Reactie #1 Gepost op: april 19, 2007, 15:03:58 pm »
Kaya blijft ook hangen waar hij hangt  :) en kijkt wel uit zijn ogen van: wat doet ze nou weer  ;D

TWEETY

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: april 19, 2007, 15:12:52 pm »
ik bijt zachtjes in haar teentjes .... 5 sec en dan valt ze aan  cheesy3 cheesy3
blijf van mijn tenen gek mens  :P

Tommy

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: april 20, 2007, 13:57:40 pm »
Haha wat grappig  ;D Vlinder gaat altijd direct op mn vinger zitten als die ook maar een klein stukje door de tralies steekt. De rest heb ik eigenlijk nooit geprobeerd te kriebelen, maar dat zal ik eens doen :)

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #4 Gepost op: mei 10, 2007, 19:57:32 pm »
hahaha gek dat ik dees nu pas lees,kwas zonet flipke aan het plagen door aan zijn tenen en poten te foefelen,gaat hij net zo gek tekeer en allerlei kruch-geluidjes zitten maken ,de gekkerd  :hart:

ede

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: mei 10, 2007, 20:01:51 pm »
Hahaha. Leuk!  ;D

Sanco

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: mei 11, 2007, 02:01:14 am »
leuk om te lezen! ik doe dat de laatste tijd ook met tony. hij gaat dat echt met me stoeien, en hij bijt nooit door. het is dus echt effe een paar minuutjes spelen. leuk dat ze dat dan ook zien als spelen.

Loesje

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: mei 11, 2007, 09:16:57 am »
Als ik aan Emma haar voeten zit reageert ze net alsof ze op haar teentjes is getrapt ;)
Mevrouw is dan een beetje boos en begint luid te mopperen ;D
Bob probeert te ontwijken (door te hupsen) of hij gaat er gewoon opzitten :)