Tuvix is thuis zoals de titel al vermelden. We (mijn vader en ik) zijn gisteren om 07.00 uur vertrokken richting Sjaak. Het was wel erg vroeg maar omdat omdat het erg warm zou worden, leek ons dit het beste. We hebben geen last van files of iets dergelijks gehad dus we waren lekker op tijd bij Sjaak. Ongeveer om 10.00uur.
Tuvix zat in de winkel op de standaard samen met nog een grijsje van een week ouder en de araÂ

Ik herkende Tuvix gelijk van de foto's die Sjaak me gestuurd heeft. Daar al een beetje kennisgemaakt met TUvix onder het genot van een kopje koffie. Nadat Sjaak nog 2 klanten had geholpen zijn we naar boven gegaan en hebben we nog ff gepraat. Ik heb nog vragen gesteld en hij heeft nog wat uitgelegd. Na ongeveer een uur zijn we naar beneden geegaan. Toen kon ik mn centen gaan uitgevenÂ

Ik heb alle nodige zaken gekocht mbt tot de voeding en natuurlijk speeltjes. Man o man wat veel soorten. Ik heb me moeten inhouden want alles zag er zo leuk uitÂ

Nadat Sjaak de papieren in orde had gemaakt kon ik gaan betalen en konden we ons op gaan maken voor de terugreis. We gingen ongeveer om 12.15 uur de winkel uit en ik was om ongeveer 15.00 uur weer thuis met Tuvix. Hij heeft zich de terugreis goed gehouden.
Bij thuiskomst heb ik hem om zn playtop gezet met zn voer en water. Hij begon gelijk te etenÂ

Dit was het voorlopig wel.
Fotoootjes, meerdere zullen volgen.