Auteur Topic: Waar verblijft je vogel tijdens de grote vakantie?  (gelezen 2441 keer)

Pascalle

• Gast
Waar verblijft je vogel tijdens de grote vakantie?
« Gepost op: mei 06, 2007, 22:25:52 pm »
Wij gaan over een tijdje op grote vakantie naar Spanje. Gijsje mag logeren bij de buren. Deze buren willen misschien ook een grijze roodstaart, maar twijfelen nog. Nu kunnen ze lekker met Gijsje aanklooien en spelen om te kijken of dit het ECHT is.... Ideaal voor hun, maar ook super voor ons.

Wat doen jullie met de gaaien aankomende vakanties?

giggles

• Gast
Re: Waar verblijft je vogel tijdens de grote vakantie?
« Reactie #1 Gepost op: mei 06, 2007, 22:28:11 pm »
Onze gaan mee en als we ze op vakantie even zat zijn, dan mag Vivke even op ze passen  ;D

Offline Lejah

• Super Parrot
« Reactie #2 Gepost op: mei 06, 2007, 22:58:28 pm »
Wij proberen Mr Darcy, de edelpapegaai, zoveel mogelijk mee te nemen. Alleen als wij in de zomervakantie gaan kamperen, in een vouwwagen, dan durf ik dat echt niet aan om hem mee te nemen. Mr Darcy mag dan uit logeren bij de kweker waar hij vandaan komt. :thumsup:

Jeffrey

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: mei 06, 2007, 23:16:34 pm »
bij ons gaan ze ook weer mee  :thumsup: beviel de vorige keren ook super.. en ik moet ook heel eerlijk zijn.. ik kan ook niet zo lang zonder ze  ;D

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #4 Gepost op: mei 06, 2007, 23:23:53 pm »
hier blijven ze gewoon thuis in hun gekende omgeving ,de zoon is namelijk nog thuis

Onze gaan mee en als we ze op vakantie even zat zijn, dan mag Vivke even op ze passen  ;D

alsof ik dat zou durven  :nailbiting:

Dorian

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: mei 07, 2007, 08:36:52 am »
Pinkey en Mickey mogen gaan logeren bij Vivke  :hart:

Als we niet naar Zuid-Afrika zouden gaan mochten ze gewoon mee overigens...
Ik vind het vreselijk om ze zo lang achter te laten, ook al weet ik dat ze 4 heerlijke weken zullen hebben...

TWEETY

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: mei 07, 2007, 08:53:18 am »
tweety gaat overal mee met de camper,heb nog nooit een dag zonder haar geweest  :hart:
en wij hebben iemand die op het huis past en de hond, chevy, de voliere en de kippen  :thumsup:

Caiolinda

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: mei 07, 2007, 09:48:18 am »
Bij ons verblijven ze in de tent bij onz.

noa

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: mei 07, 2007, 10:40:28 am »
wij gaan een lang weekend naar centerparcs, en we wilde Noa in eerste instantie mee nemen, maar dat lijkt ons toch geen goed idee, dus gaat ze lekker naar me schoonmoeder.

Offline 180sonic

• Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #9 Gepost op: mei 07, 2007, 10:53:30 am »
wij gaan een lang weekend naar centerparcs, en we wilde Noa in eerste instantie mee nemen, maar dat lijkt ons toch geen goed idee, dus gaat ze lekker naar me schoonmoeder.

hoezo niet, als ik zo brutaal mag zijn? omdat je geen ruimte hebt, door alle spullen die je meeneemt ? :)
of omdat ze dan lange tijd in een kleinere kooi moet zitten?

het lijkt me juist leuk om noa mee te nemen, mooie foto's maken in t bos :hart:

noa

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: mei 07, 2007, 11:31:13 am »
jaa inprecipe kan het wel. maar ik vind het zo zielig als wij bijv iets gaan doen dat zei niet mee kan, dat ze dan alleen in zo'n vreemd huisje zit.
en we zijn zo veel bezig met Noa dat we het ook wel even lekker vinden om een lang weekendje ECHT samen te zijn, en even geen rekening te moeten houden met Noa.
en ze is vaker een dagje bij mijn schoonmoeder geweest, en daar had ze het best naar der zin.
en dan zit ze lekker in der eigen vertrouwde kooi.
« Laatst bewerkt op: mei 07, 2007, 11:33:20 am door noa »

Pascalle

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: mei 07, 2007, 21:35:13 pm »
jaa inprecipe kan het wel. maar ik vind het zo zielig als wij bijv iets gaan doen dat zei niet mee kan, dat ze dan alleen in zo'n vreemd huisje zit.
en we zijn zo veel bezig met Noa dat we het ook wel even lekker vinden om een lang weekendje ECHT samen te zijn, en even geen rekening te moeten houden met Noa.
en ze is vaker een dagje bij mijn schoonmoeder geweest, en daar had ze het best naar der zin.

Groot gelijk heb je! Je hoeft je echt niet te verantwoorden waarom je ze niet meeneemt.
Wij namen altijd de honden mee naar Spanje, maar dit jaar willen we ook een keer echt rust hebben, geen rekening houden met....

Offline 180sonic

• Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • ~ Cor & Lucky ~
« Reactie #12 Gepost op: mei 08, 2007, 14:53:51 pm »

ow ok :) als je t zo uitlegt snap ik em wel waarom je besloten hebt om noa niet mee te nemen,
bedoelde het ook niet als verantwoording afleggen hoor :-*
meer om of je t niet dufte ofzo ;)

noa

• Gast
« Reactie #13 Gepost op: mei 08, 2007, 15:24:15 pm »
onee hoor geef niks, je mag alles vragen ;)

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #14 Gepost op: mei 08, 2007, 15:26:07 pm »
Pinkey en Mickey mogen gaan logeren bij Vivke  :hart:

ik dat werkelijk heerlijk ga vinden (hoop ik toch  :CENS )                         ;D