Wanneer je vogel gewiekt is, moet je de katten ook zeker wel naar een andere kamer brengen, want ook dan is ze niet gegarandeerd veilig.
Wieken is niet zielig, zeker niet als je haar daarmee wel uit de kooi kan krijgen.
Dan is het gewoon kiezen wat je wilt. Wieken en er uit, en anders niet wieken, maar haar een hele ruime volière geven waar ze lekker rond kan vliegen.
Iemand die kan wieken...Een vogelarts is een optie, maar let er wel op dat deze ook kan wieken, er zijn er ook die dat dus helemaal niet kunnen en misschien zijn hier op het forum wel mensen die je willen helpen.
Waarom andere mensen haar wel kunnen kroelen, kan van alles zijn...misschien omdat dat mensen zijn die voor de vogel haar gevoel overwicht hebben op haar.
Misschien vind Pipi ze zelf razend interessant...maar zelf denk ik dat het door angst komt die jullie waarschijnlijk hebben voor haar, omdat ze al zo vaak gebeten heeft.
Aga's voelen het aan als iemand angstig is, en die gelegenheid zal ze gebruiken om de baas te zijn, dit uit zich meestal door bijten, misschien hebben jullie die angst wel en die anderen niet...
Ik heb al een aantal mensen hier gehad met bijters...en die zelfde vogels beten mij niet of nauwelijk, omdat ik niet bang ben voor het bijten.
Ze heeft het wel in zich om lief te kunnen doen, dus met wieken en trainen komt dat er wel uit.