Auteur Topic: Welke nutribird voor mijn valkje?  (gelezen 2020 keer)

trudydoes

• Gast
Welke nutribird voor mijn valkje?
« Gepost op: mei 19, 2007, 10:31:12 am »
Ik heb een verstoten valkparkietje van 3en halve week  en geef hem nutribird a21. Maar ik heb hem net van iemand overgenomen die hem nutribird a19 gaf. Is dit erg? Want ik dacht dat a19 voor grote papegaaien was en a21 voor een valkparkietje. Wat is het verschil en kan ik met a21 door blijven gaan of moet ik dan iets meer geven?
Het valkje ziet er goed uit en is ook iets aangekomen.

Offline aschra

• Net zelfstandig
  • Geslacht: Vrouw
  • joly en keesie en Dirk
Re: Welke nutribird voor mijn valkje?
« Reactie #1 Gepost op: mei 19, 2007, 11:02:34 am »
dit staat er bij de A19

NutriBird A 19 High Energy is een volledig vogelvoer met verhoogd energiegehalte voor de handopfok van babyvogels met hoge energiebehoefte, zoals ara's, grijze roodstaarten, kleinere zangvogels en alle babyvogels van minder dan 7 dagen oud. Met lactobacillen en probiotica (FOS+MOS) voor een evenwichtige, stabiele krop- en darmflora. Met enzymen en organische zuren voor een optimale vertering. Met essentiële vetzuren (DHA)voor een optimale weerstand tegen ziekten. Optimaal gehalte voedingsstoffen en energie voor een optimale groei.

en dit staat erbij a 21

NutriBird A 21 is een volledig vogelvoer voor de handopfok van alle babyvogels. Wetenschappelijk samengesteld voor een optimale groei.

dus als hij ouder dan 7 dagen is kan de A21 gegeven worden

trudydoes

• Gast
Re: Welke nutribird voor mijn valkje?
« Reactie #2 Gepost op: mei 19, 2007, 18:47:04 pm »
Hij is al 3 en halve week. Bedankt voor de uitleg dan weet ik zeker dat ik met de A21 goed zit. Voeden gaat zowieso heel erg goed bij dit valkje.