Auteur Topic: Het verhaal en foto's van onze nieuwe kaketoe  (gelezen 2825 keer)

Eefjuh

• Gast
Re: Het verhaal en foto's van onze nieuwe kaketoe
« Reactie #15 Gepost op: mei 22, 2007, 14:42:35 pm »
Jaloesie hoef ik niet echt bang voor te wezen. Kera (de witkuif van 3 jaar) is zeer gehecht aan mensen en zoekt die liever op dan soortgenoten. Aan Kodi (de oranjekuif van ongeveer 10 jaar) merk je duidelijk aan dat hij een soortgenoot zoekt, en Kina (de ducorps van rond de 3/4) merk je ook aan dat ze een soortgenoot wilt.

Jaloesie is alleen een kwestie geweest bij Kodi.... en dat is nu toch wel verholpen nu hij aandacht kan vinden bij een soortgenoot ;)

Jeffrey

• Gast
Re: Het verhaal en foto's van onze nieuwe kaketoe
« Reactie #16 Gepost op: mei 22, 2007, 17:21:07 pm »
ik zou me toch een beetje rekening mee houden dat het wel kan gaan gebeuren  ;) Coco en Gijs waren ook zo klef bij elkaar  ;D die waren niet meer uit elkaar te krijgen!  ;D .. en zie nu.. Gijs is behoorlijk jaloers af en toe en niet zo sociaal ingesteld naar Coco toe  shootme .. dit gebeurt helaas wel vaker bij kaketoes dat ze na een tijdje jaloers worden, dus geniet ervan maar hou er wel rekening mee dat het zou kunnen gebeuren ;) maar vooral genieten hoor  :thumsup: