Auteur Topic: Dierenvilla kooi Dynasty  (gelezen 8844 keer)

ede

• Gast
Re: Dierenvilla kooi Dynasty
« Reactie #45 Gepost op: juli 05, 2007, 11:56:58 am »
Nou ik heb em besteld! Volgens mij ben ik wel een moeilijke klant!  :-[  :-[
Als ik onder rembours betaalde konden ze em morgen nog komen brengen. Dus dat heb ik maar gedaan want anders moet ik nog een dag vrijnemen van mijn werk.
Heb wat dingetjes die ik nodig had kunnen bestellen in het speelgoedpakket. Ben er iets overheel gegaan.

Alleen het bezorgen is wel heel irritant. Ze kon namelijk niet beloven dat hij naar boven gesjouwd word en ook niet wanneer hij morgen bezorgd word! :(
Ik word een uur van te voren gebeld dat tie er aan komt. En dan moet ik in dat uurtje nog snel iemand zien te regelen die me helpt met sjouwen mocht de chauffeur het niet willen doen.

Ik denk dat ik nog even terug ga bellen om te vragen hoe hij bezorgd word. In of uit elkaar!  :CENS  :CENS Want als tie uit elkaar is.. kan ik het wel alleen!

Offline Dianne

• Super Parrot
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #46 Gepost op: juli 05, 2007, 13:35:59 pm »
De kooi zit in 1 grote doos als ik het me goed herinner. En als je dezelfde bezorger krijgt dan ik dan snap je waarom hij hem niet naar boven brengt  :) hij kan namelijk niet boven de doos uitkijken  ;D
Misschien als je het samen met hem doet? Hij was wel heel aardig dus gooi je vrouwelijke charme's in de strijd!

ede

• Gast
« Reactie #47 Gepost op: juli 05, 2007, 13:59:05 pm »
 ;D  ;D

Ik heb even gebeld. Maar het is verdeeld over 2 dozen. Maar hij kon zich voorstellen dat ik het niet alleen omhoog zou kunnen krijgen. Maar hij gaf als tip dat als de chauffeur het echt niet wil.. dan kan ik de doos open maken en paneel voor paneel omhoog brengen. En dat is wel goed te doen. Ik ga straks in ieder geval even een wagentje bij mijn vader ophalen. Zodat ik het laatste gedeelte kan rijden.

En dan mag ik gaan knutselen om de kooi in elkaar te zetten. Ik denk dat ik dat wel kan!  :CENS

Offline Dianne

• Super Parrot
« Reactie #48 Gepost op: juli 05, 2007, 16:25:42 pm »
Ik heb de kooi ook in mijn eentje in elkaar gekregen de eerste panelen is effe lastig omdat het nergens aan vast zit en graag wegglijd.
Maar het was leuk om te doen trek er wel effe een paar uurtjes voor uit  ;) en draai niet meteen alle schroeven harstikke vast want dan kun je altijd nog wat bijstellen als blijkt dat je laatste paneel niet helemaal (ertussen) past. Succes! Ik hoop dat je gaaitjes je ook zo aanmoedigen als Kaya bij mij deed  :) ze gaf de hele tijd aanwijzingen: zo en zo, dan maar zo, ja! enz  ;D haar hulpvaardige aanwijzingen vielen wel stil toen ze de kooi in moest  :P

ede

• Gast
« Reactie #49 Gepost op: juli 05, 2007, 17:14:12 pm »
 ;D  ;D Hahaha leuk!

Ik ben benieuwd. Ik denk dat ze heeeel nieuwsgierig toekijken!

TWEETY

• Gast
« Reactie #50 Gepost op: juli 05, 2007, 18:38:37 pm »
nou succes ermee morgen  :thumsup:
ben benieuwd of het je lukt  :)
is je vakantie nu al ten einde dan ?

ede

• Gast
« Reactie #51 Gepost op: juli 05, 2007, 18:43:29 pm »
Thanx. Zal wel lukken op een of andere manier!  :) Anders moet Kaya maar in het trappenhuis gaan wonen!  ??? 
cheesy2

Ja helaas is de vakantie bijna voorbij. Ik had 2 weekjes. Is snel gegaan, zeg!

Offline Suzanne

• Eendags kuiken
  • Informatief en gezellig. Helemaal top dus!!
« Reactie #52 Gepost op: juli 06, 2007, 11:12:54 am »
Ik twijfel voor me halsbandparkiet tussen de palace die een platte playtop heeft wat me handig lijkt aangezien me kat de neiging heeft om op de kooi te gaan zitten, of voor een grotere kooi maar die dan wel een ronde top heeft
watdenken jullie?
Kunnen de vogels de voerbakjes eruit krijgen? want bij de kooi die ik nu heb wordt ik er helemaal gek van dat ze steeds de waterbak erafgooit.

Loopt de aktie van het speelgoed pakket nog, want ik zie er niks over op de site staan......?

ede

• Gast
« Reactie #53 Gepost op: juli 06, 2007, 11:38:14 am »
Ja die loopt nog. Ik heb het tenminste gekregen.  :thumsup: Maar het is wel vanaf een bepaald bedrag!

De kooi is net bezorgd. Maar wat een  :-X  :-X van een bezorger.
Die liet me dus onderaan de trap staan met het zwaarste pakket terwijl hij beloofd had even te helpen de trap op te sjouwen.  :o
Hij was de doos voor me aan het open maken (te zwaar) onder gemopper van: Dit doen we anders nooit hoor. Als ik dat bij elk huis moet doen....
Dus toen heb ik gezegd dat hij maar moest gaan.  ::) Toen heb ik paneel voor paneel de trap op gedragen. En vervolgens stuk voor stuk naar huis. Want het ging niet echt op het karretje. Te breed voor de deuren enzo!

Dus ik kom eerst hier even uitrusten voordat ik hem in elkaar ga proberen te zetten!

Offline Diesel

• Broedrijp
  • Lorre en Diesel
« Reactie #54 Gepost op: juli 06, 2007, 11:40:06 am »
Succes !!!

Gelukkig woonde ik niet op 3 hoog dus , toen mn kooi werd gebracht ...
Maar ja , rust lekker uit en dan zometeen vechten met de panelen ..  :thumsup:

Offline papadoc

• NOP Sponsor
  • Pas uitgevlogen
  • Geslacht: Man
  • Isis is 6 jaar
« Reactie #55 Gepost op: juli 06, 2007, 11:44:11 am »
Ja die loopt nog. Ik heb het tenminste gekregen.  :thumsup: Maar het is wel vanaf een bepaald bedrag!

De kooi is net bezorgd. Maar wat een  :-X  :-X van een bezorger.
Die liet me dus onderaan de trap staan met het zwaarste pakket terwijl hij beloofd had even te helpen de trap op te sjouwen.  :o
Hij was de doos voor me aan het open maken (te zwaar) onder gemopper van: Dit doen we anders nooit hoor. Als ik dat bij elk huis moet doen....
Dus toen heb ik gezegd dat hij maar moest gaan.  ::) Toen heb ik paneel voor paneel de trap op gedragen. En vervolgens stuk voor stuk naar huis. Want het ging niet echt op het karretje. Te breed voor de deuren enzo!

Dus ik kom eerst hier even uitrusten voordat ik hem in elkaar ga proberen te zetten!

was dat een oudere man (brombeer)  :)  ?

Offline Dianne

• Super Parrot
« Reactie #56 Gepost op: juli 06, 2007, 12:27:44 pm »
Of die kleine meneer  :)

ede

• Gast
« Reactie #57 Gepost op: juli 06, 2007, 12:33:38 pm »
Nee was een jonge jongen! :S

Maaaaaaaaar hij staat hoor!
Vind het zo goed van mezelf! :yahoo:  ;D
Moet em nog inrichten maar het frame staat er!
Ben toch bijna een uur bezig geweest! Alles is zo groot en zwaar!

Heb het nu ook erg warm!  ;D

ede

• Gast
« Reactie #58 Gepost op: juli 06, 2007, 12:48:32 pm »
Zooooo die Kaya gaat er flink op vooruit zeg!  :thumsup:  :thumsup:

Ik vind dat hij vanaf nu wel heel lief tegen me mag gaan doen!  ;D

Offline Dianne

• Super Parrot
« Reactie #59 Gepost op: juli 06, 2007, 13:25:52 pm »