Auteur Topic: wat vind je raar aan je gaai /en ??  (gelezen 956 keer)

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
wat vind je raar aan je gaai /en ??
« Gepost op: mei 24, 2007, 10:20:56 am »
kvind geen goede manier om de vraag te stellen,maar wat ik raar vind aan flipke is alle woordjes die hij kent gebruikt hij periodiek en nadien hoor je ze niet meer   :(

vb, hij zei eerder dikwijls "dag schatteke" dat hoor ik nooit meer ,zo zijn er nog een paar woordjes
zou hij deze vergeten zijn en gaat hij dan ook degene die hij nu overvloedig gebruikt ,binnenkort vergeten ???

ede

• Gast
Re: wat vind je raar aan je gaai /en ??
« Reactie #1 Gepost op: mei 24, 2007, 10:39:13 am »
Hoeft niet. Het is net wat ze leuk vinden om te zeggen.
Coco's eerste woordje was kiekeboe en dat zegt hij al 4 jaar lang dagelijks.
Het woordje: Hallo heeft hij misschien 4x gezegd en daarna nooit meer. Vind hij niet leuk denk ik!  :CENS

Ik vind het raar aan Kaya dat hij zo grappig is en zo lief kan zijn en dan ineens uit een onverwachte hoek bijna agressief kan worden. Bij Coco vind ik raar dat hij zo sterk een eigen willetje heeft.. Als hij iets niet wil.. zal het wat hem betreft ook niet gebeuren. Helaas voor hem heeft hij die keuze niet maar hij zal zich er ook niet bij neerleggen.... doorvechten/verzetten tot het uiterste!

TWEETY

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: mei 24, 2007, 11:20:43 am »
ik vind het raar dat tweety nog altijd zo een bangerd is  ::)
ook al hebben we al zoveel dingen ondernomen, wandelen in debossen,op het strand, weg met de mobilhome,
als er een vreemde beweging is hangt ze in de tralies met opengesperde ogen  shootme

Offline Dianne

• Super Parrot
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #3 Gepost op: mei 24, 2007, 12:25:46 pm »
Kaya is voor kleine dingen als bepaalde pellets bang... ze is bang voor die kleine Jelle standaard, ze is bang voor kleine vogeltjes zoals onze parkieten. Maar daar in tegen is ze voor grotere dingen zoals bv haar grote standaard (of ik die verbouw of niet, niet bang, voor de hond niet bang  :( Soms snap ik haar dus niet.

Ook wat Vivke zegt, bepaalde woorden stopt ze op een gegeven moment mee, ze heeft een giga waslijst met woorden die we ontdekt hadden, maar vele daarvan zegt ze niet meer. Anderen komen ineens wel  weer terug en sommige woorden worden tot vervelends toe herhaald  ::)
Maar goed hebben wij denk ik ook  :CENS

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #4 Gepost op: mei 24, 2007, 14:53:09 pm »
. Bij Coco vind ik raar dat hij zo sterk een eigen willetje heeft.. Als hij iets niet wil.. zal het wat hem betreft ook niet gebeuren. Helaas voor hem heeft hij die keuze niet maar hij zal zich er ook niet bij neerleggen.... doorvechten/verzetten tot het uiterste!

in dit herken ik onze arthur ,die is echt een koppigaard,hij is een geboren nederlander,daarentegen is flip een geboren belg, zou het daaraan liggen miss  :CENS

Dorian

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: mei 24, 2007, 18:45:16 pm »
dan ben ik meer belg dan nederlander ;D

chantal

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: mei 24, 2007, 21:22:19 pm »

Coco's eerste woordje was kiekeboe en dat zegt hij al 4 jaar lang dagelijks.

;D Grappig want dit is ook Chico's eerste woordje.

Offline --Lydia--

• Eendags kuiken
  • Geslacht: Vrouw
  • Dit forum is top
« Reactie #7 Gepost op: mei 28, 2007, 18:09:02 pm »
Ik wil toch ook wel even reageren op dit topic.
Nog niet zo lang geleden zat ik bij Jimmy te kriebelen onder zijn vleugels.
Ik deed dat met een hand onder iedere vleugel en hij liet opeens zijn vleugels slap hangen.
Hij vond het blijkbaar zo lekker dat ie ervan in trance leek. Het zag er in ieder geval erg grappig uit, maar was toch ook een beetje raar.
Of heeft iemand anders dit ook weleens gehad?