Auteur Topic: eindelijk.. Tony's eerste echte woordje!  (gelezen 2716 keer)

Sanco

• Gast
eindelijk.. Tony's eerste echte woordje!
« Gepost op: juni 21, 2007, 23:08:04 pm »
Tony brabbelt er al wat langer op los, en al een paar keer dacht ik dat ik hem hallo hoorde zeggen maar dan hoorde ik het een paar dagen weer niet. Maar sinds 3 dagen zegt ie echt overduidelijk Hallo. En ook niet 1x, nee de hele dag door,hallo! hallo?? hallo! en dan wachten tot hij mijn reactie krijgt, ik reageer natuurlijk zwaar enthousiast elke keer als hij het zegt. Ik vind het zo leuk om hem te horen praten!  :hart:

Offline Loes

• Global Moderator
  • Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Sjakko
Re: eindelijk.. Tony's eerste echte woordje!
« Reactie #1 Gepost op: juni 21, 2007, 23:11:15 pm »
Wat ontettend leuk voor je!! Het is echt heerlijk om de eerste keer iets te horen!!  :thumsup: :-*

ede

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: juni 21, 2007, 23:12:18 pm »
:yahoo:

Dat is echt leuk zeg!  :thumsup:

Nu gaat het komen hoor ;) Hij zal echt snel gaan leren! Leuk!

Sanco

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: juni 21, 2007, 23:14:21 pm »
Ja ik was ook zo verbaasd toen hij het zo duidelijk zei! En hij zegt het echt met de stem van mijn vriend, wat ik wel raar vind want ik praat hele dagen tregen hem. Maar waarschijnlijk is het lage stemgeluid wat makkelijker na te doen. En zo leuk, vanmiddag lag ik effe op de bank.. een beetje te luieren   :-[  en tony weet dat en doet dan heel zachtjes. en hij zei ineens heel zacht.. hallo?? zo lief.

ede

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: juni 21, 2007, 23:16:19 pm »
Ja dat kan. Mijn Coco vind mannen stemmen ook veel interessanter.  :cry: Die doet hij ook na!
Mij doet hij amper na!  :cry:

Nu moet je vriend meer met em gaan praten! :)

Echt lief hoor!

giggles

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: juni 21, 2007, 23:18:09 pm »
Ik praat tegen die beesten tot ik een ons weeg. Vooral het woordje hallo passeert de revue dagelijks meerdere malen, maar denk je dat ze hallo zeggen???

Alleen Lola, als ze zichzelf bewondert voor de spiegel.  ;D De domme doos. Beetje sjansen met haar spiegelbeeld  :hart:

Wat gaaf dat Tony begint te praten.  :thumsup:
Nu maar hopen dat dit het begin is van een woordenwaterval en dat we over een tijdje een berichtje lezen dat Tony ze kop niet meer houdt  :P

Sanco

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: juni 21, 2007, 23:18:41 pm »
Ja dat kan. Mijn Coco vind mannen stemmen ook veel interessanter.  :cry: Die doet hij ook na!
Mij doet hij amper na!  :cry:

Nu moet je vriend meer met em gaan praten! :)

Echt lief hoor!

Já ik had het opgenomen met mijn telefoon dat ie zat te babbelen, en mijn vriend herkende zijn eigen stem gewoon. Hij vind het nu ook ineens een stuk interessanter allemaal!  :)

Sanco

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: juni 21, 2007, 23:20:42 pm »
Ik praat tegen die beesten tot ik een ons weeg. Vooral het woordje hallo passeert de revue dagelijks meerdere malen, maar denk je dat ze hallo zeggen???

Alleen Lola, als ze zichzelf bewondert voor de spiegel.  ;D De domme doos. Beetje sjansen met haar spiegelbeeld  :hart:

Wat gaaf dat Tony begint te praten.  :thumsup:
Nu maar hopen dat dit het begin is van een woordenwaterval en dat we over een tijdje een berichtje lezen dat Tony ze kop niet meer houdt  :P

Ja ik hoop het ook! maar het gekke is, is dat ik sinds ik terug ben van ons bezoekje aan Vivke, ik alleen maar kiekeboe tegen Tony heb gezegd, omdat Flip dat ook kon zeggen. ik dacht ik wil dat tony dat ook doet. :) dus ik hele dagen kiekeboe..kiekeboe.. en dan zegt ie nu hallo. hij vind kiekeboe denk ik niet leuk genoeg haha!

ede

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: juni 21, 2007, 23:23:01 pm »
 ;D  ;D

Moet erg lachen. Het is namelijk erg herkenbaar! Ze doen bijna nooit wat je graag wilt!
Ik wil juist graag dat Coco Hallo zegt... maar dat vind hij niet interessant genoeg. Ben blij dat hij wel Hoi zegt!  ;D

giggles

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: juni 21, 2007, 23:23:29 pm »
Ze moeten het wel leuk vinden, anders doen ze het niet... -*zucht*- eigenwijze vogels  ;D

Sanco

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: juni 21, 2007, 23:27:21 pm »
;D  ;D

Moet erg lachen. Het is namelijk erg herkenbaar! Ze doen bijna nooit wat je graag wilt!
Ik wil juist graag dat Coco Hallo zegt... maar dat vind hij niet interessant genoeg. Ben blij dat hij wel Hoi zegt!  ;D

Ja maar da's dus het grappige eraan. je ziet tony reactie van mij verwachten als hij hallo heeft gezegd.  maar toen ik het opnam op de telefoon was ik stil. toen hij hallo had gezegd was hij stil, echt zo van: nou komt het, vrouwtje weer wild. maar ik zei niets. was hij 10 sec stil, en daarna ook echt mopperen van waarom zegt ze niets?? en toen zei hij 4x achterelkaar hallo. nou toen moest ik wel reageren natuurlijk haha!

Sanco

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: juni 21, 2007, 23:28:29 pm »
Ze moeten het wel leuk vinden, anders doen ze het niet... -*zucht*- eigenwijze vogels  ;D

ja écht eigenwijze vogels he! Ik vind het zo grappig om te zien dat zo'n beestje zo sterk een eigen wil heeft. niet altijd grappig natuurlijk..  ;D

Offline Antonia

• Senior Parrot
  • Geslacht: Vrouw
  • Ken je papegaai ...
« Reactie #12 Gepost op: juni 22, 2007, 00:00:45 am »
Wat leuk  :thumsup: die eerste woordjes  :hart: zooo lief

Dorian

• Gast
« Reactie #13 Gepost op: juni 22, 2007, 07:18:30 am »
Gelficiteerd :hart:

TWEETY

• Gast
« Reactie #14 Gepost op: juni 22, 2007, 07:48:35 am »
ooch wat leuk voor jou  :thumsup:
dat eerste echte woordje blijft je altijd bij  :hart:
bij tweety was het koek  :)
ze zei het wel 100 keer omdat ik haar dan enthousiast een beloning gaf  ::)
en slim dat ze zijn!! koek werkt niet altijd meer en nu krijgt ze het iedere keer gedaan met i love you  :hart: kleine manipulator
ik hoop dat je tony ook zo een spraakwaterval wordt  :thumsup: