Auteur Topic: Kersen  (gelezen 3009 keer)

ede

• Gast
Kersen
« Gepost op: juni 27, 2007, 22:47:31 pm »
Het is weer kersen tijd.

Hier doen ze een moord voor Kersen. (ikke ook trouwens  :)) Zowel Coco als Kaya lusten het erg graag.
Uiteraard zitten muren en vloer enzo onder de rode vlekken!  ::)

Japie lust het ook heeeeeel graag. En Cocotje moet er niets van hebben. Over haar stukje word gevochten door Coco en Japie.  ;D

Hebben jullie ook kersenliefhebbers?

Offline pika

• Net zelfstandig
  • Geslacht: Vrouw
  • Informatief en gezellig. Helemaal top dus!!
Re: Kersen
« Reactie #1 Gepost op: juni 27, 2007, 23:22:26 pm »
ja hoor Pika is er ook stapelgek op. Ze krijgt ze in de keuken. Tegelvloer is nl gemakkelijker schoon te maken dan m'n vloerbedekking  :P

Sanco

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: juni 27, 2007, 23:36:37 pm »
ik heb het tony nog nooit gegeven. ik hou er zelf niet van dus zou het niet zo snel kopen. maar misschien is leuk om te proberen? mag hij die pit dan ook wel of moet je die er eerst uithalen?

TWEETY

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: juni 28, 2007, 08:30:46 am »
tweety lust ze ook wel , maar het is inderdaad een smeerboel  :P
lijkt wel een horror film als ze die aan het eten is , overal bloed( kersensap)  ;D ;D

ede

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: juni 28, 2007, 08:51:41 am »
ik heb het tony nog nooit gegeven. ik hou er zelf niet van dus zou het niet zo snel kopen. maar misschien is leuk om te proberen? mag hij die pit dan ook wel of moet je die er eerst uithalen?
Heb laatst een keer ergens gelezen dat als ze de pit gaan slopen dat dat slecht is. Dus ik haal het voor de zekerheid eruit!

Sanco

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: juni 28, 2007, 10:44:46 am »
Heb laatst een keer ergens gelezen dat als ze de pit gaan slopen dat dat slecht is. Dus ik haal het voor de zekerheid eruit!

ja zoiets staat mij ook bij. dan maar zonder pit :)

qliqi

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: juni 28, 2007, 10:57:01 am »
ja nou - het is weer kersen, pruimen, druiventijd.... De papegaaien zijn gek op deze tijd van het jaar :D

Franny71

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: juni 28, 2007, 16:00:59 pm »
Onze kleine Diesel is inmiddels 12 weken.....
Hij is alles een beetje aan het ontdekken en uitproberen.
Kersen vind ie heerlijk en net heeft ie een halve cherrytomaat op,vond ie ook heerlijk.

Ik krijg hem helaas niet aan de pallets.
Drie verschillende merken hebben we inmiddels geprobeerd.
Die hebben we 2 weken lang als enigste aangeboden maar volgens mij heeft ie er weinig tot niks van gegeten.
volgens mij vnd ie de korreltjes ook nog wat hard,al eet ie het ook niet als we het natmaken.
Nu doen we er zaad bij en dat eet ie wel.

En verder dus uitproberen wat ie lekker vind aan groente en fruit.

noa

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: juni 28, 2007, 16:55:21 pm »
ik heb toevallig vandaag ook kersen gehaald, maar Noa wil daar niets van weten, volgens mij lijken ze te veel op druiven waar ze op een of andere manier bang voor is ???

maar aalbessen vind ze heerlijk, jammer dat ze net der snavel aan mijn witte stoel af veegt :angry:

noa

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: juni 28, 2007, 17:00:55 pm »
Onze kleine Diesel is inmiddels 12 weken.....
Hij is alles een beetje aan het ontdekken en uitproberen.
Kersen vind ie heerlijk en net heeft ie een halve cherrytomaat op,vond ie ook heerlijk.

Ik krijg hem helaas niet aan de pallets.
Drie verschillende merken hebben we inmiddels geprobeerd.
Die hebben we 2 weken lang als enigste aangeboden maar volgens mij heeft ie er weinig tot niks van gegeten.
volgens mij vnd ie de korreltjes ook nog wat hard,al eet ie het ook niet als we het natmaken.
Nu doen we er zaad bij en dat eet ie wel.

En verder dus uitproberen wat ie lekker vind aan groente en fruit.

Noa wilde ook geen pellets toen ze zo jong was, en ook alleen maar zaadjes.
maar nu eet ze alleen maar pellet van nutri birtd, en krijgt ze alleen in het weekend een handje zaadjes.
ik denk dat ze, ze idd wat te hard vond.

Dorian

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: juni 28, 2007, 17:43:10 pm »
pinkey vind kersen vooral leuk om mee te gooien.
mickey kijkt er helaas alleen maar vies naar...

Sanco

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: juni 30, 2007, 19:12:57 pm »
nou ik heb ook een kersenpoging gedaan en tony vond het maar niets! Het is wel echt vies spul dat sap wat ervan afkomt. ik had het op mijn vingers en kreeg het er niet meer af!  ;D

Offline Lejah

• Super Parrot
« Reactie #12 Gepost op: juli 02, 2007, 23:20:08 pm »

Ook Mr Darcy vindt kersen erg lekker. Gevolg: echt overal vlekken die griezelig veel op bloed lijken!
Ik dacht nl eerst dat hij een wondje aan de zijkant van zijn snavel had, kers dus.

ede

• Gast
« Reactie #13 Gepost op: juli 03, 2007, 09:23:31 am »
cheesy2

Ik denk dat iedereen dat wel es gedacht hebben. Omdat de poot bijv de volgende dag nog rode vlekken heeft als je zelf de kersen al lang vergeten bent!  :)

corrie

• Gast
« Reactie #14 Gepost op: juli 03, 2007, 10:53:58 am »
zoals jullie weten heb ik kobus het bbtje nou hy vind een kers ook wel lekker wel een klein stukje maar druifje en kiwi ook zyn pap ben ik nu aan het afbouwen vanmorgen heeft hy zes hapjes gehad dus nu maar hopen dat hy wat zaad gaat etenen een stukje van een kaakje vind hy lekker hoop dat ik het goed doet corrie