hallo iedereen
Marc en ik zijn op bezoek geweest bij Frank en Angelique en ons kleine roseetje. Allereerst willen wij Frank en Angelique hartelijk bedanken voor de gezellige uurtjes .Het was voor ons tweetjes een heel leerrijke dag. We hebben veel van jullie opgestoken en beantwoorden onze vele vragen met heel veel geduld ,en ja ik weet het ,ik ben een zaag en vroeg misschien wel 3x hetzelfde

Bij het aanbellen werden we direkt al begroet door Ozzie ,man man man ,wat een begroeting was dat ,om nooit meer te vergeten

Na het begroeten van iedereen kon het rondkijken beginnen, wat een prachtvogels hebben ze daar zitten ,amai

en ik hoorde een (voor mij) ongekend geluidje, het was ons roseetje die aan het eten was ,hij leert al flink pellets te eten en man,wat gaat dat snel bij zo'n jonkie , kan je ook zien op het filmpje .
Na het eten mocht het lieve schatje bij zijn toekomstige baasjes komen zitten en lief dat hij/zij is

men oren en oorbellen waren zeer in trek

. Op een gegeven moment heb ik de kleine maar aan Angelique gegeven zodat hij/zij kon gaan rusten in de kooi, viel gelijk als een blok in slaap ,de schattebout

Toen hebben frank en angelique ons een rondleiding gegeven door het ganse huis en tuin ,we hebben de ouders van onze kleine kunnen bekijken,2 prachtige roseetjes

, de naaktoogkaketoes zaten ons maar wat terug te kijken en de grijze buren kwamen niet eens gedag zeggen

, die zaten op het blok en waren helemaal niet nieuwsgierig naar ons
we zagen ook nog een paar heel mooie ara's ,zo groot had ik ze nog nooit gezien,ik stond amper op één meter van ze

te bibberen van schrik,maar dat heeft niemand gemerkt (hoop ik)

En er is nog meer nieuws ,ik heb een ara vast gehouden ,genaamd Saphira, wat een lief scheetje is dat en ik was helemaal niet bang,is ook moeilijk,ze is amper 8 weken,maar ozoo lief zeg

ooohhh en voor ik het vergeet,de edels zowel paris en zen vrouw als die 2 anderen ,wat een mooierds ,nuja foto's zeggen meer dan woorden hé
wat een blik

samen met marc

samen met mij

hoe rustig hij/zij blijft zitten

ben ik geen mooierdje

kroelen vind hij/zij nu al heel leuk

de ouders van de kleine

de naaktoogkaketoes

de koning en de koningin

vivke met saphira

het filmpje van het pellets eten ,wat flink zeg

en dan onze gastheer en gastvrouw

lieve angelique en frank,
hartelijk dank voor de gezellige tijd ,voor de liters koffie

en vooral voor de deskundige uitleg ,zo ook voor de uitleg van de doelstelling van het keurmerk ,top initiatief trouwens
en zeer bedankt voor het roseetje en de kans die we kregen om hem /haar te zien en vast te houden
mercie