In Rotterdam worden elke zomer 4 wednesday skatenights georganiseerd.
Al een aantal jaren zeg ik dat ik een keer mee wil maar op één of andere
manier kwam het er niet van.Vanmiddag stuurde m'n zusje een sms dat
het vanavond begon,dus ik:oké zullen we ? Zij had aan haar baas gevraagd
of ze iets eerder naar huis kon en zo hebben we spontaan besloten mee te gaan

Ze zei nog:weet je hoeveel km het is ? Ik:nee,dus zij weer 16 km,ik zei: oo joh komt goed,
doen we wel,maar ik dacht eerlijk gezegd:beste wel een eind maar zei niks

Ik ben samen met m'n zusje,m'n dochter en natuurlijk Jacky gegaan.
We zijn van mijn huis naar de startplaats geskate,ging goed,ik zette de eerste stap
de skate route op,en ja hoor ... daar lag ik

niks aan de hand met Jacky en ik een beetje
pijn in m'n enkel maar viel mee.
Het was heel leuk,er gaan duizenden mensen mee zeggen ze,zoveel lijkt het niet maar zal wel.
Halverwege is er een pauze,dus even gezeten,Jacky ook wat laten eten en drinken en toen moesten
we weer verder.
En ja hoor,we begonnen,en na een kort stukje blokkeerde m'n wiel,ws door een klein gat in de weg
Deze keer viel Jacky ook en verloor een paar veertjes,ik weet alleen niet waardoor want ik ben niet
op hem terecht gekomen.Hij was even beduusd maar was er weer snel bovenop gelukkig

M'n zusje heeft zowel heen als terug niet helemaal uitgereden en ging een stukje met de opvangbus mee.
M'n dochter en ik hebben hem wel uitgereden maar het is heel zwaar,vooral op het eind,maar ik ben blij dat
ik het gedaan heb en ws gaan we één van de volgende weken nog een keer.
Na de rit is er nog een afterparty met muziek,ook gezellig,maar naar huis skaten zat er niet in,ik ging op m'n blote voeten
Veel mensen waren verbaasd dat Jacky zo netjes bleef zitten en er zijn weer een hoop foto's geschoten
van hem natuurlijk
Het was een hele leuke avond