Auteur Topic: Geextrudeerde pellet  (gelezen 2590 keer)

Oeda

• Gast
Re: geextrudeerde pellet
« Reactie #15 Gepost op: augustus 04, 2007, 11:16:27 am »
Aha. Ik ken alleen deze situatie van grijsjes. Bij meerdere personen dus. Want het vreemde ervan is dat wanneer de grijsjes vanaf baby af aan overgezet worden op de pellets er geen probleem is.

Het is dus idd de gewenning van de darmen op de pellet. De vraag is alleen raken de darmen eraan gewend? En zo ja. Hoe lang zou het dan gaan duren?

Ja, dat wordt vanzelf minder weet ik van mezelf en verschillende anderen. Bij mijn vogels was het een week of twee, maar ik ken ook een gaai waarbij het een paar maanden heeft geduurd.

ede

• Gast
Re: Geextrudeerde pellet
« Reactie #16 Gepost op: augustus 04, 2007, 22:34:46 pm »
Hier heeft het geduurd zolang ze op eco zaten en dat is ruim een half jaar. Met soms periodes dat het beter ging maar soms periodes dat het zooooo stonk en zoooo vies was dat ik soms bijna over mn nek ging! BAH

Offline vivke

• Senior Parrot
  • keitoffe site!!! heel informatief!!:
« Reactie #17 Gepost op: augustus 05, 2007, 22:34:25 pm »
Hier heeft het geduurd zolang ze op eco zaten en dat is ruim een half jaar. Met soms periodes dat het beter ging maar soms periodes dat het zooooo stonk en zoooo vies was dat ik soms bijna over mn nek ging! BAH

gevoelig neusje corina ??   :)

ede

• Gast
« Reactie #18 Gepost op: augustus 05, 2007, 22:36:23 pm »
Neu valt wel mee. Was gewoon vies! cheesy2

Aestiva

• Gast
« Reactie #19 Gepost op: augustus 07, 2007, 14:51:44 pm »
Corina,

Ondanks ik erg veel positieve dingen lees, deel ik dezelfde mening. Hier had ik het ook een half jaar geprobeerd, maar het bleef zurig stinken. Daarnaast was de kleur donkerbruin/zwart.

ede

• Gast
« Reactie #20 Gepost op: augustus 07, 2007, 15:20:22 pm »
Ik geloof meteen dat niet alle grijsjes dat hebben. Hier hadden ze het echter wel.

ecobird

• Gast
« Reactie #21 Gepost op: augustus 07, 2007, 15:23:24 pm »
waneer is het geweest dat jullie het gebruikt hebben jaar +maand

ecobird

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: augustus 09, 2007, 00:08:48 am »
soms zegen plaatjes meer dan woorden dit is dus ontlasting van een grijze die 100% met ecobird gevoerd word

Edit Pascallo.NL: IMG tags goedgezet ivm de foto's
« Laatst bewerkt op: augustus 09, 2007, 01:01:33 am door Pascallo.NL »